havenmeester VWC lid 4 jan 2026 #1 Zag dat er nog geen item over is. Super dikke compound die zich kon meten met 1.3 compounds uit Duitsland.
Zag dat er nog geen item over is. Super dikke compound die zich kon meten met 1.3 compounds uit Duitsland.
M meisterpyro VWC lid Vandaag om 09:04 #2 Ik weet niet of het dezelfde versie is maar mijn ervaring dit jaar was dat de Horror house van (loots) de f2 - 1.3g Iskra cakes er uit knalde. Bijlagen horror-house-144sh-gruwel-kist-320.jpg 39,2 KB · Weergaven: 11 Laatst bewerkt: Vandaag om 09:39
Ik weet niet of het dezelfde versie is maar mijn ervaring dit jaar was dat de Horror house van (loots) de f2 - 1.3g Iskra cakes er uit knalde.
havenmeester VWC lid Vandaag om 10:50 #3 Hij kon zich qua burst prima meten met F2 1.3 blokken van SRPyro. Echter de Tiny Titan is next level.
Hij kon zich qua burst prima meten met F2 1.3 blokken van SRPyro. Echter de Tiny Titan is next level.
D dingodile VWC lid Vandaag om 11:08 #4 havenmeester zei: Hij kon zich qua burst prima meten met F2 1.3 blokken van SRPyro. Echter de Tiny Titan is next level. Klik om te vergroten... Vond de supercharged nog zieker
havenmeester zei: Hij kon zich qua burst prima meten met F2 1.3 blokken van SRPyro. Echter de Tiny Titan is next level. Klik om te vergroten... Vond de supercharged nog zieker