WK vuurwerk Scheveningen 2010

Dat wordt maar eens kijken of ik die daagjes een goedkoop hoteletje kan regelen daarzo :D

Bedankt voor het delen, en ik ga hem weer in de agenda zetten!

Men zegt dat het niks voor stelt en dat het maar één bedrijf is wat het vuurwerk afsteekt. Klinkt als oplichting....

Men zegt dat het niks voor stelt en dat het maar één bedrijf is wat het vuurwerk afsteekt. Klinkt als oplichting....

KLOPT and the winner is Dreamfireworks uit Enschede.
word tijd dat NL een echt festival krijgt,

festival Scheveningen valt gelijk met het grote vuurwerk in amsterdam.
Ook 4 avonden groot vuurwerk !!
(kan ff niet op de naam komen)
dus ben bang dat schevingen helemaal niks word. !!

Tevens valt het ook voor een deel samen met knokke-heist... Dat worden even kijken wat het beste uit gaat komen hier thuis. Gelukkig is het nog even:wink:

Om eerlijk te zijn vond ik het afgelopen jaar flink tegen vallen. De afstand is gewoon te groot.
Als je even een kleine rekensom neemt 4x340=1360 Meter zit je van de ponton af, onegeveer. (Tijd van het geluid is 340m/s en als ik me films terug kijk duurt het ongeveer 4 seconde voordat ik de knal hoor)
Ik denk als dit dan samen valt met Knokke en Sail Amsterdam dat het niet Scheveningen word.

Om eerlijk te zijn vond ik het afgelopen jaar flink tegen vallen. De afstand is gewoon te groot.
Als je even een kleine rekensom neemt 4x340=1360 Meter zit je van de ponton af, onegeveer. (Tijd van het geluid is 340m/s en als ik me films terug kijk duurt het ongeveer 4 seconde voordat ik de knal hoor)
.

Typisch nederland, gewoon lekker naar Knokke gaan , daar zie je echt vuurwerk.

Ik kom nu dit weer tegen :

Internationaal Vuurwerk Festival Scheveningen
Vanaf 19 augustus t/m 21 augustus 2010 vind het Internationale Vuurwerk Festival plaats in Scheveningen, kijk hieronder voor de exacte data en tijden.

Als vanouds is Scheveningen de plaats voor vuurwerkshows. Er zijn verschillende vuurwerkshows per jaar waarvan het Internationaal Vuurwerk Festival er een is.

Data en tijden Vuurwerk Scheveningen
Vanaf 19 augustus 2010 is er weer vuurwerk in Scheveningen. De exacte data zijn 19, 20 en 21 augustus 2010. Tijdens dit festival zullen Internationale teams van pyrotechnische kunstenaars tegen elkaar strijden. Er zullen elke avond twee vuurwerkshows worden gegeven. De eerste om 22.00 uur en de tweede om 23.00 uur. De volgende landen zullen door hun vuurwerk teams worden vertegenwoordigd: Nederland, Belgie, de VS, Duitsland, China en Jamaica.

De vuurwerkshows zullen vanaf de boulevard van Scheveningen goed te zien zijn en dat betekent dat u de shows kunt volgen vanuit het gemak van een stoel en onder het genot van een drankje in een van de vele cafes en restaurants op de Scheveningse boulevard.

Sterke wind kan een reden zijn waarom uit veiligheidsoverwegingen de vuurwerkshow op last van de Provincie Zuid-Holland geen doorgang kan vinden.

heb tog besloten om naar knokke te gaan omdat ik hoorde dat de shows in schevenigen een grote afstand hebben tot het publiek

heb tog besloten om naar knokke te gaan omdat ik hoorde dat de shows in schevenigen een grote afstand hebben tot het publiek

Dat niet alleen, de shows worden geschoten door 1 firma, DreamFireworks. En niet 5 verschillende uit 5 verschillende landen zoals in knokke-heist.

er is dus niks WK's aan, aan dit "festival" :wink:

1 show en je hebt ze allemaal gezien.
Alleen op de Zaterdag word er iets groter uitgepakt.

Daar ben ik het niet helemaal mee eens Donald, ook al is het zeker 8 jaar gelden dat ik er voor het laatst was en toen was het zeer zeker de moeite waard ongeacht welke dag.
Maar misschien is er in al die jaren tijd veel verandert en heb ik het nu helemaal mis.

Back
Bovenaan