Vw mag geen luxe product worden?? Wat is het nu dan? Als er iets een luxe product is, is het wel vuurwerk..hoe goedkoop of duur ook..
Ik heb altijd graag vw gekocht met de insteek: 1€ per siertube in cakes/compounds. Maar dat is jammer genoeg tegenwoordig niet meer. Vuurwerk is veel duurder geworden. Snap ik ook door transportkosten o.a. maar dit jaar is zelfs F1 spul belachelijk duur;
Ouders kopen dit dus minder voor de kids, slechte kwaliteit ook nog mbt jaren geleden. 300€ voor een compound van 150/200sh vind ik gewoon oplichting. Maarja, wat de gek er voor geeft. Ik niet iig.
Net zoals het biertje in het cafe, vind ik ook een luxe produkt geworden. Ga er echt geen 3€ meer voor betalen. Ben gekke Henkie niet.
Wil ermee zeggen dat door de prijsstijgingen zelfs boodschappen onderhand luxe produkten zijn geworden. Dat merken veel mensen in de portemonnee.
Misschien jij niet, kan. Maar velen wel.
Vuurwerk voor iedereen dus, en liefst voor reeele prijzen zoals voorheen, vw wordt alleen maar duurder, en de kenner weet wat de winstmarge vd verkopers is he. Ik heb er zelf mbt werk ook mee te maken gehad.
Big buisiness, prijzen stijgen. En de arme conument heeft het nakijken.
De overheid wil nml dat ieder gezin ëën blok om 12u afsteekt wat niet kan omvallen. Kost wel 300/400 euro, als je de media moet geloven.
En media is slaafje vd overheid....