Wie wens jij als eerste een gelukkig nieuwjaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wie wens jij als eerste een gelukkig nieuwjaar? En natuurlijk: waarom? Familie, vrienden, ouders, kinderen of je hond? Laat het weten.

Familie, mijn gezin en degenen die het samen met ons vieren. Vroeger telde ik altijd hoelang het duurde van 12:00 tot de eerste knallen. Soms begon het pas na een minuut, maar hoe heerlijk was het dan als je die knallen hoorde en uit het raam vanalles de lucht in ziet gaan. Enfin, ik dwaal af :p

Degene die als eerste naast me staat. Vroeger was dat altijd mijn ouders. Maar soms vier ik het ook ergens anders. Dan is een maat van me en de rest van de aanwezigen. Maakt mij verder ook niet uit. Wil altijd zo snel mogelijk naar buiten :D

:D Ja dat is wel een dingetje. Ik wil zo snel mogelijk naar buiten, maar eerst moet er getoast worden op het nieuwe jaar. Uiteraard zijn het dan de mensen waarmee wij de oudejaarsavond doorbrengen(vrouw, dochter, familie en vrienden) die ik als eerste een gelukkig nieuwjaar wens, maar telefoon en apps zijn dan aan mij niet meer besteed want dan sta ik allang buiten te genieten van het vuurwerk :angel:

Hier ook het gevoel om zo snel mogelijk naar buiten te willen, maar eerst wordt er de tijd genomen om vriendin en de kids even goed vast te pakken en een gelukkig nieuwjaar te wensen, daarna familie en vrienden uiteraard. Maar dan tog echt zo snel mogelijk naar buiten.

De eerste die naar mij toe komt is vaak mijn oma. Eigenlijk wil ik al dat gezeur niet en gewoon de fik in de fik in de fik fakkelen om een mooie show neer te zetten. Maargoed tradities ofzo. Mijn moeder en mijn zus staan vaak snel daarna in de rij en de rest van de mensen probeer ik echt daarna te doen. Voor mij is het eigenlijk pas nieuwjaar als mijn show voorbij is!

Eerst de familie, erg belangrijk. Alhoewel de neefjes meestal al buiten staan, wat een stuiterballen, zeg. Daarna altijd even de buren voordat het vuurwerk naar buiten gaat.

Daarna krijgt iedereen die voorbij komt de wensen toegewenst!

Mijn ouders, zusje en vriendin. Zo snel mogelijk en daarna race ik dit jaar eerst naar de zolderverdieping. Die heeft ramen aan twee kanten tegenover elkaar. Alle ramen open en genieten van de mooiste show van het hele jaar. Dan na een kwartiertje weer naar beneden racen en stokenstokenstoken! Ik ben echt een stuiterbal van 23:45 tot 00:30 en de rest van de avond/nacht gewoon superactief.

Familie, mijn gezin en degenen die het samen met ons vieren. Vroeger telde ik altijd hoelang het duurde van 12:00 tot de eerste knallen. Soms begon het pas na een minuut, maar hoe heerlijk was het dan als je die knallen hoorde en uit het raam vanalles de lucht in ziet gaan. Enfin, ik dwaal af :p

Wauw, heerlijk omschreven, precies zoals ik het ook jarenlang heb beleefd. Dat moment dat het buiten losbarst, is wat mij betreft een van de mooiste momenten van de jaarwisseling.

Mijn ouders, die bel ik 23:55 uur.
Voordat het hele telefoonnetwerk er uit ligt.
En dan de genen waarmee ik oud en nieuw vier, Jawe en familie.

Vrouwtje en dan mijn 3 zonen, daarna al die andere testosterone-bommen die bij ons thuis O&N vieren. Het is echt een compleet gekkenhuis hier sinds een paar jaar. Wel echt super gezellig want alle vriendjes van mijn zonen vieren het hier (waarschijnlijk vanwege het kruitsnuiven...) :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan