Wie wens jij als eerste een gelukkig nieuwjaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wie wens jij als eerste een gelukkig nieuwjaar? En natuurlijk: waarom? Is het je familie, kat of hond, of Playstationcontroller? Laat het weten.

Mijn ouders/zusje wens ik het eerst gelukkig nieuwjaar. Simpelweg omdat zij de eerste zijn die ik zie op het moment dat de klok 12 uur slaat:) En de reden, ik kan t niet uitleggen, t hoort er gewoon bij:)

Mijn vrouw en natuurlijk mijn twee kindjes.
Vorig jaar hadden we ze wakker gemaakt, 2 en 3 jaar oud. Kleinste was al wakker, de oudste toch maar even wakker gemaakt. Ze vonden het echt super.
Dus dit jaar weer.
Verder mijn familie of de mensen die erbij zijn. Als het de familie is dan is het een hele groep. allemaal familie van mijn vrouw;-) groot gezin.
greetzz

Men verjaardag oeps

Men verjaardag oeps

Sinds 3 geweldige maanden:) Is er weer een vriendin in men leven:) Dus die zal dit jaar de eerste zijn die ik een gelukkig nieuw jaar wens een een hele dikke zoen geef natuurlijk:)

Verder ben ik op 1 januari geboren, En dus ook jarig:bonk: Waardoor de hele buurt elk jaar mij snel komt feliciteren na klokslag 12 uur:)

Erg leuk allemaal, en word heel erg gewaardeerd door mij! Maaruh Stoken doe ik op dat moment toch het liefst:p

Grtz

Laatst bewerkt:
Dit jaar Vuurwerkkoning. Zal toch raar worden, voor het eerst in 18 jaar oud en nieuw zonder ouders vieren. Maar er zitten ook leuke kanten aan!

Vader, moeder en broertje als eerste. daarna de rest van de familie waarmee we elk jaar oud en nieuw vieren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan