Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mijn ouders/zusje wens ik het eerst gelukkig nieuwjaar. Simpelweg omdat zij de eerste zijn die ik zie op het moment dat de klok 12 uur slaat En de reden, ik kan t niet uitleggen, t hoort er gewoon bij
Mijn vrouw en natuurlijk mijn twee kindjes.
Vorig jaar hadden we ze wakker gemaakt, 2 en 3 jaar oud. Kleinste was al wakker, de oudste toch maar even wakker gemaakt. Ze vonden het echt super.
Dus dit jaar weer.
Verder mijn familie of de mensen die erbij zijn. Als het de familie is dan is het een hele groep. allemaal familie van mijn vrouw groot gezin.
greetzz
Sinds 3 geweldige maanden Is er weer een vriendin in men leven Dus die zal dit jaar de eerste zijn die ik een gelukkig nieuw jaar wens een een hele dikke zoen geef natuurlijk
Verder ben ik op 1 januari geboren, En dus ook jarig Waardoor de hele buurt elk jaar mij snel komt feliciteren na klokslag 12 uur
Erg leuk allemaal, en word heel erg gewaardeerd door mij! Maaruh Stoken doe ik op dat moment toch het liefst