Wie wens jij als eerste een gelukkig nieuwjaar ?

Torrr

VWC lid
Wie wens jij als eerste een gelukkig nieuwjaar en natuurlijk waarom juist die persoon ? Is het een familie of gezinslid, je kat of hond, een medefreak van vwc of misschien toch je buurvrouw of man :p ? Laat het hier even weten.

Meestal staan ik, me zusje, me pa en ma rond 12 uur voor de televisie en raam. Zodra die klok op 12 uur slaat. Dan geven we elkaar een kus en hand. En wensen we elkaar gelukkig nieuwjaar. Meestal is dit in een onwillekeurige volgorde, dus kan geen specifiek antwoord geven.

Mijn aansteeklontjes.. Of mijn xdoos haha

nee.. Denk dat dat vader om moedertje word!

( of tegen die tijd mijn meisje:rolleyes:)

Zullen toch echt mijn vrienden worden waarmee ik gehele jaar mee omga en met oud en nieuw natuurlijk de hele dag lekker stook: ). Daarna komen Pa&Ma natuurlijk:D

Tevens krijg ik rond 12 uur altijd vele felicitaties tja Ik ben tenslotte jarig op 1 Januari: ).

Grtzz

Mijn schatje natuurlijk en daarna stuk voor stuk iedereen uit de vriendengroep met wie wij O&N vieren. Meestal nog ff snel familie bellen en dan naar buiten sprinten. Dat laatste gebeurd nog wel eens tegelijkertijd: "Mam, ik ga nu ophangen want hier gaat het eerste blokkie..." :D

Jullie mede-Freaks komen meestal nu 02.00u of de volgende dag aan de beurt...

Back
Bovenaan