Wie weet wat dit is? ( was eigenlijk ;) )

Status
Niet open voor verdere reacties.

barend2005

VWC lid
Ben voor mijn schoolproject alles aan het verzamelen over soorten vuurwerk, maar wat is dit nu voor vuurwerk?
Ik denk knalvuurwerk, maar wat/welke welk land ?

Hartelijk dank! :bye:

Barend

Die eerste 2 zijn foto's van de kleine pijltjes die uit fluitbakken komen, op de laatste 2 foto's zie je waarschijnlijk
stukken van een vuurpijl.
EDIT
Een aantal weken geleden heb ik deze nog gevonden waarschijnlijk een motor van een Light year pijl.

Laatst bewerkt:
Die eerste 2 zijn foto's van de kleine pijltjes die uit fluitbakken komen, op de laatste 2 foto's zie je waarschijnlijk bombettes.

Ik denk eerder dat de laatste foto geen bombettes zijn maar het topje van een knalpijl of sierpijl aangezien er amper plastic voor bombettes wordt gebruikt.

Ik denk eerder dat de laatste foto geen bombettes zijn maar het topje van een knalpijl of sierpijl aangezien er amper plastic voor bombettes wordt gebruikt.

Dacht ik ook aan en zou het ook kunnen zijn idd.

Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag in mijn tuin nog zo'n tube gevonden foto ( 3 en 4 ) , die tubes zijn gewoon de motor van een vuurpijl en ze zijn er in verschillende maten , het oranje wat je ziet is de klei en je ziet ook de nozzle een beetje.
Ze zijn ook een stuk langer normaal maar dat spreekt voor zich.
Als je na oud en nieuw nog stokken met een motor ziet liggen , haal dan maar eens de 2-3 laagjes papier eraf en je zult zo'n huls gelijk herkennen ;)

Denk dat het of de motor van een vuurpijl is.
Maar het zou ook een knaller kunnen zijn.
Eindstoppen van knallers zijn weleens van plastic gemaakt. Maar dan vraag ik me af waar die klei vandaan komt.
Dus denk dat het hoogstwaarschijnlijk van een vuurpijl is.

Denk dat het of de motor van een vuurpijl is.
Maar het zou ook een knaller kunnen zijn.
Eindstoppen van knallers zijn weleens van plastic gemaakt. Maar dan vraag ik me af waar die klei vandaan komt.
Dus denk dat het hoogstwaarschijnlijk van een vuurpijl is.

Haha niet denken :p het is gewoon zo :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan