Wie kent dit gevoel?

Ik ben zelf een liefhebber van vuurpijlen, en dat is gewoon een heel ander product dan een cake. Dat lijkt me trouwens logisch, maar toch zijn er veel mensen die dat niet begrijpen haha. Dus even voor de duidelijkheid: een opstijgende pijl ziet er anders uit dan een bombette en maakt een ander geluid. En laat ik die dingen bij een pijl nou net 10x mooier vinden dan bij een bombette. Daarbij komt ook dat het aansteken van 10 losse pijlen leuker is dan het aansteken van 1 cake (voor mij in elk geval).

Mee eens, al geeft een cake meer een WAUW effect voor mij.

ONtopic:
Het valt me ook op dat sommige winkeliers alleen voor de winst gaan en niet voor tevreden klanten. (weet niet of ik de naam mag noemen) doe het maar niet.
Maar ja.. dan zie je de consument door de deur gaan met een waardeloos paket en dan vraag je als liefhebber aan de winkelier waarom laat je ze naar huis gaan daarmee voor 100 euro??, konden ze beter iets anders nemen.
Antwoord: ja word zeer weinig verkocht, iemand moet het kopen.
Dan ben je mij als klant kwijt!! Adviseer dan ook NIEMAND in de buurt om vuurwerk daar te kopen.

Daarom geef ik ALS ik in zo'n winkel ben graag advies, mensen stellen dat ook op prijs. Ook zij hebben zo hun wensen en ik kan daar op inspelen om ze het beste mee te geven, aansluitend op hun wensen. Soms wel beter omdat ze niet wisten dat een crackling boeket legaal was... :bonk: (eens mee gemaakt).

Ook eens mee gemaakt, komt een man binnen bij een Zena verkoop punt met de vraag: Knalt de Sick6 pijlen paket net zo hard als een lawinepijl?? Samen met zijn zoontje... Na wat uitleg was hij ervan overtuigd dat Zena geen vuurwerk verkoopt... :frusty:

Ook eens iemand van de ene winkel gestuurd naar de andere, gewoon omdat GBV flut vuurwerk heeft dan beter Wolff kopen. Mee keuze voor je geld.

Ook wat hiervoor genoemd werd, men verwacht voor 100 euro echt 6'' shells in huis te hebben. Al is het in het BESTE geval een goede doorlont bak.

Dus ja... Ken dat gevoel, al weet de consument vaak heel goed wat die wil, maar gaat die meestal met totaal iets anders naar huis.

Groet.

Back
Bovenaan