wie heeft hier een filmpie van

schiet net zo dom omhoog als 'n babypijltje en ploft dan met 'n muggescheetje uit elkaar in 'n paar gekleurde vonkjes .

ik heb deze vorig jaar ook gehad, dit jaar overgens weer.

waarom deze weer? nou dat vind ik vrij simpel. ze zijn mooi voor 5 euro.
het zijn 7 verschillende soorten ( je hebt 2 keer dezelfde) er zitten gouden bloempjes in en rood met groene bloempjes en blauw, zo ongeveer alle kleuren behalve van dat roze enzo.

het zijn 14 leuke pijlen als je low budget hebt en je toch pijlen wilt afsteken

hopelijk heb je er wat aan en ik zou zeggen succes met afsteken met nieuwjaar.

ik vind er niks aan je hoort geen knal of niks uit spat alleen een beetje uit ik vind er egt niks aan neem hem daarom dit jaar ook niet meer

ik vind er niks aan je hoort geen knal of niks uit spat alleen een beetje uit ik vind er egt niks aan neem hem daarom dit jaar ook niet meer

heb jij dan oordoppjes in met nieuwjaar of heb ik dan een pakket gehad waar wel een knal uit komt. en je kan dit helemaal niet vergelijken met echte pijlen omdat die zijn ook veel duurder maar voor 5 euro zijn dit gewoon goede pijlen.

heb jij dan oordoppjes in met nieuwjaar of heb ik dan een pakket gehad waar wel een knal uit komt. en je kan dit helemaal niet vergelijken met echte pijlen omdat die zijn ook veel duurder maar voor 5 euro zijn dit gewoon goede pijlen.

bij mij kwam er echt geen knal uit
(maar ik verglijk ze niet) ik geef gewoon mijn mening

bij mij kwam er echt geen knal uit
(maar ik verglijk ze niet) ik geef gewoon mijn mening
je mening geven is ook goed fireworkfan maar je moet er zeker rekening mee houden hoeveel dat dat paket vuurpijlen kost en voor 5 euro zijn dit gewoon normale tot goede pijlen.

en omdat je niet kijkt naar de prijs en daarop je mening baseerd maakt het een soort van vergelijking met andere vuurpijlpakketten die bijvoorbeeld 30 euro kosten

Back
Bovenaan