Wicked Game

Artikelnummer: 260
Artikelnaam: Wicked Game
Aantal Schoten: 87
Effectomschrijving: 87 schots multishot die begint met opvlammende zilveren stroboscopen voor een gotisch effect gevolgd door diverse effecten in verschillende kleuren. Het schouwspel wordt afgesloten met zilveren sterren
Richtprijs: € 95,00

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Film volgt zo spoedig mogelijk.
Informatie over de prijs idem.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet alleen de omvang is groots ook de inhoud vind ik!
Vind het zeker een leuke cake!
Allerlei soorten candleschoten en dan langzaamaan steeds wat groter efect erg gaaf!
Zeker een aanrader mocht er geen prijskaartje van boven de 80 euro aanhangen :wink:
:bye:

Niet alleen de omvang is groots ook de inhoud vind ik!
Vind het zeker een leuke cake!
Allerlei soorten candleschoten en dan langzaamaan steeds wat groter efect erg gaaf!
Zeker een aanrader mocht er geen prijskaartje van boven de 80 euro aanhangen :wink:

Helaas advies verkoopprijs is € 95.00.
Veelste duur voor zo een cake als je het mijn vraagt.

95 euro? Jezus dat is duur.
En ik vind hem niet eens een leuke pot ofzo, het effect is wel gevarieerd maar er zit totaal geen spektakel in. En ik vind echt dat zoiets toch wel verplicht is in een 500 grammer.

oudennieuw011db7.jpg

stond vanmorgen bij de afvalbak heb hem van afstand gezien!
€ 95,- egt veeel maar dan ook egt veel teveel!

wicked game

wicked game

sorry dat ik het moet zeggen maar de pot koste bij mijn dealer 70 euro heb hemzelf niet aangeschaft omdat ik twee maal new york had gekocht maar vond ff dat ik wou laten weten dfat de prijs dus 70 euro was bij den bleeker in ter aar

Dat lijkt er al meer op, want 99,95 is echt te duur voor zo'n blok.
Dit blok is meer 69,95 waard voor de uitwerkingen die die heeft.

Hier 1 maal in de collectie dit jaar, ben benieuwd hoe deze stand houdt tegenover de nieuwere 500grams cakes.DSC_0004.jpg

Back
Bovenaan