[White Horse] 300.000 klapper

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xtremerides

Banned
Omdat er ook aparte topics zijn van de 100.000, 20.000, 30.000

2 jaar geleden hadden wij een 300k leuke dingen en zeker de moeite waard om eens
te kopen!

Laatst bewerkt door een moderator:
goede kwaliteit enzo! :thumbup:
Deze mat duurt ook echt lang :p
Goed voor om 00:00 ! :p

http://www.youtube.com/watch?v=USkcYT2avF0

En dit is mijn filmpje van ook een 300k :)

Niet zo netjes gefilmd als bovenstaande maar toch leuk :) Had hemgewoon snel neergelegd en begon pas na ruim 30 seconde te filmen.:bonk:

Heb er nog een mooie foto van met een zink op het hart liggend om te laten zien hoen groot de eindbom is van deze lekkere mat.

Kwaliteit van bovenstaand filmpje is ook niet alles van HET :) Gemaakt met ericsson C905

Bedankt voor het delen, echt een goed filmpje. Jammer dat je ze niet zomaar meer kunt kopen, anders had ik het zeker wel gedaan.

Echt een heerlijke mat! Zelf aantal jaren geleden meegemaakt, en begeven moment krijg je gewoon echt pijn aan je oren en vraag je je af wanneer hij afgelopen is :p

@grotejongen, inderdaad jammer. Maar je hebt nog de optie om 3 x een 100K aan elkaar te knopen. Misschien wel wat duurder, maar je hebt wel een 300K.

Deze rollen waren tot 2010 "vollop" verkrijgbaar in de handel, als jou handelaar uiteraard in rollen handelde. De dozen zijn nogal opzichtig met een afmeting van meter bijmeter.
Neemt niet weg dat deze rollen vast in china zijn te fixen, eveneens als de 500.000 welke in een houten kist wordt geleverd. Ook officieel tijd uit de handel, maar nog steeds verkrijgbaar.
Je moet er alleen wat moeite voor doen :)

Ze zijn weer flink in omloop dit jaar! maar het prijskaartje van 250 euro weerhoud me ervan om deze er nog even bij te kopen! toch gaaf om zo'n ding een keer te hebben!

Saaaaaaaaaaaai, duurt me veel te lang zo'n ding. Leuk, zo'n gevoel van 'nou heb ik eindelijk 'ns de langste' maar meer vind ik het niet toevoegen. Heb liever een 100k op lekker tempo, precies lang genoeg, en als ik langer zou willen genieten kun je toch ook 3 daarvan over elkaar leggen? Nog goedkoper ook als je goed inkoopt.

Saaaaaaaaaaaai, duurt me veel te lang zo'n ding. Leuk, zo'n gevoel van 'nou heb ik eindelijk 'ns de langste' maar meer vind ik het niet toevoegen. Heb liever een 100k op lekker tempo, precies lang genoeg, en als ik langer zou willen genieten kun je toch ook 3 daarvan over elkaar leggen? Nog goedkoper ook als je goed inkoopt.

Saai?? Toen deze in 2008/2009 aan gestoken werd ging deze met een heeeel vlug tempo! Denk dat de mat er 2,5 minuut over deed!

Was trouwens moeilijk uit te rollen haha:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan