Whistling Cake

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 5028
Artikelnaam: Whistling cake
Netto Kruitgewicht: nog niet bekend
Aantal Schoten: 125
Effectomschrijving: screaming bullets with crackling effects
Richtprijs: € 8,50
O.a. verkrijgbaar bij: BestelVuurwerk.nl

5028_GBV_Proline_Whistling_Cake_groot.gif

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Gert Breeschoten BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Altijd leuke dingen zeker als hij mooi alles snel eruit knalt met een laag prijsje rond de 8/10 euro dan zit ik wel goed bij GBV :D

wel vet ding! niet verwacht een wat ''kleinere cake'' van proline. zeker niet in de vorm van een fluit cake...

dit word dus de cake die je gratis krijgt bij 35-70 euro he? hmmm dat is mooi aangezien ik ook wat bij proline ga halen:wink: en natuurlijk een goede vervanger voor dat potje wat je eerst kreeg... Raiders heette dat:wink:

Laatst bewerkt:
deze ga ik dit jaar 3x tegelijk doorlonten. Toch nog leuk als gratis artikel. :)
Is hier nog geen film van of nog niet geschoten op een demo?
:bye:

Heb deze ook gehad en was er niet echt over te spreken. Stak hem op de dag af en deze heeft een laag tempo. Leuk als gratis pot maar zelf zou ik hem niet zo snel kopen...

deze heb ik afgelopen jaar gratis gekregen

en ik dat zal wel niets zijn mja dus duidelijk wel tof dingetje

Wat is de prijs van deze cake dit jaar? En weet iemand de karton inhoud? Alvast bedankt!

Btw, als je fluitcake's schud voor je ze afsteekt, dan gaat het tempo een stuk hoger. Een aanrader bij dit soort gevallen.

Wat is de prijs van deze cake dit jaar? En weet iemand de karton inhoud? Alvast bedankt!

Btw, als je fluitcake's schud voor je ze afsteekt, dan gaat het tempo een stuk hoger. Een aanrader bij dit soort gevallen.

Hoe serieus moet ik dit nemen?

Lijkt mij niet optimaal om cake's helfhaftig door elkaar te gaan schudden voor gebruik. Die pijltjes zijn levensgevaarlijk als de verkeerde hoek aannemen.

Daarnaast is dit een cake die waarschijnlijk vooral jongeren aanspreekt die over het algemeen iets minder verstandig zijn en veelal te dicht op vuurwerk staan. Dat lijkt het mij absoluut GEEN strak plan om te gaan schudden voor gebruik.

Je krijgt dat ding gratis, als het het niks vind gooi je hem weg. En anders geniet van het stukje vuurwerk dat je ziet!
Maar ga alsjeblieft niet schudden!

Dit is echt geen goede fluitpot. Heb hem vorig jaar ook gratis gehad en zit geen tempo in en maar weinig shots. Die 200 versie zal beter zijn maar ook niet veel soeps.

Ik vond dit toch best wel een leuke fluitcake!
jammer dat hij maar 125 shots heeft, maar dan kan je altijd nog de howling ghost van proline pakken (300 shots)

Tempo was gewoon goed,maar zou wel iets sneller mogen.

Hier nog een foto van deze cake:

14420t3.jpg

(Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Ligt eraan of het karton op de grond heeft gestaan. Op de grond is het vochtiger wat in de cakes trekt. Hierdoor kan de snelheid minder worden. Meen dat dit ook het geval was bij de screaming cake?

gaat nog best lang door zo te zien :)
leuk ding om erbij te krijgen, vind het leuke dingen om met cakes te combineren :)

was je vergeten de camera schoon te maken of is jou lens zo beschadigd?
want vind irri kijken terwijl jou filmpies juist goed van kwaliteit zijn!
Verder ben ik wel blij met je filmpjes hoor:wink:

was je vergeten de camera schoon te maken of is jou lens zo beschadigd?
want vind irri kijken terwijl jou filmpies juist goed van kwaliteit zijn!
Verder ben ik wel blij met je filmpjes hoor:wink:

Lens beschadigd. Zelfs zoomen was niet meer mogelijk. Excuses daarvoor.
Dit jaar nieuwe camera, gelukkig:D

Back
Bovenaan