Weten jullie het nog, ik niet meer. Zie hieronder staande post.

ylke

VWC lid
Vuurwerk afsteken toch vanaf 10.00 uur!

Geplaatst op 1 december 2014 23:08 | Laatst bijgewerkt op 1 december 2014 23:09

REGIO - Het leek erop dat de tientallen-jaren traditie verdween, maar toch niet. Vuurwerk mag je gewoon afsteken vanaf 10.00 in plaats van -eerdere berichten- 18.00 uur.

Eerder werd besloten dat vuurwerk afsteken vanaf dit jaar op oudjaarsdag vanaf 18.00 uur mocht, maar dat gaat niet door. Dat is besloten door de overheid vandaag.

‘Het is verboden vuurwerk, anders dan bedrijfsmatig, tot ontbranding te brengen op een ander tijdstip dan tussen 31 december 10.00 uur en 1 januari 02.00 uur van het daarop volgende jaar.’

Gelre nieuws

Ben bang dat het gewoon 18.00 uur word.

Zodra het daadwerkelijk officieel word,knalt de overheid er vele spotjes uit op radio en tv om het bekend te krijgen.

Een veel beter idee lijkt mij om dit nu bekend te maken,maar pas volgend jaar daadwerkelijk in te laten gaan....maar wie ben ik....

Ben bang dat het gewoon 18.00 uur word.

Zodra het daadwerkelijk officieel word,knalt de overheid er vele spotjes uit op radio en tv om het bekend te krijgen.

Een veel beter idee lijkt mij om dit nu bekend te maken,maar pas volgend jaar daadwerkelijk in te laten gaan....maar wie ben ik....

Welnee dat is veel te slim voor de hoge politieke heren!

Back
Bovenaan