Werkstraf voor Hilversumse vuurwerkgooier

pfew, de man die zo'n beetje verantwoordelijk is voor de hetze nu tegen vuurwerk in Hilversum komt er relatief makkelijk vanaf. De slachtoffers lopen nog steeds met de gevolgen rond...

pfew, de man die zo'n beetje verantwoordelijk is voor de hetze nu tegen vuurwerk in Hilversum komt er relatief makkelijk vanaf. De slachtoffers lopen nog steeds met de gevolgen rond...

het is wel jammer dat dit soort vuurwerk geweld op deze schaal binnen europa meestal in ons hersenloze land (ik weet dat ik op menig vuurwerliefhebbers hart trap maar dit slaat niet op jullie)plaats vindt.

Mag ik je herinneren aan een incident van een jaarwisseling of 2, 3 terug waarbij een flowerbed dat in 1x explodeerde en voor enorme ravage zorgde daar in het centrum?

Lijkt eerder een optelsom te zijn, waarbij een burgemeester die wat graag wil scoren gebruik maakt van twee incidenten in relatief korte periode.

In-ci-den-ten. Iets dat sporadisch voorkomt en niet van structurele aard. Gevalletje disproportioneel reageren puur uit politiek eigen belang, lijkt het zo wel.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan