Welkoop Heemskerk

Mick39

VWC lid
Een nieuw verkooppunt in de omgeving Heemskerk/Beverwijk! Bij de Welkoop, die dit jaar nieuw is, zal vuurwerk verkocht worden van Talk of the town, Next-Generation, Whisperz en de eigen Welkoop-lijn. De prijzen staan inmiddels online op www.vuurwerkplanet.nl .

Dit verkooppunt is op het adres:
Lijnbaan 70
1969NG Heemskerk
tel: 0251-247444

Gr. Mick :bye:

Een nieuw verkooppunt in de omgeving Heemskerk/Beverwijk! Bij de Welkoop, die dit jaar nieuw is, zal vuurwerk verkocht worden van Talk of the town, Next-Generation, Whisperz en de eigen Welkoop-lijn. De prijzen staan inmiddels online op www.vuurwerkplanet.nl .

Lijnbaan 70
1969NG Heemskerk

Adres klopt niet

Moet zijn Rijkstraatweg 50-52

Lijnbaan 70
1969NG Heemskerk

ik ben daar de 29e geweest met me vader voor vuurpijlen en potten
wat een troep
sierpotten kwamen nog niet eens 1 meter hoog

en die pijlen kleine knetter of kleine explosie met knetertjes

wat een schijt zooi die welkoop !!
doe ik nooit meer
khad ook al klacht ingediend en meer dan 20 mensen hadden ook last van

ik ben daar de 29e geweest met me vader voor vuurpijlen en potten
wat een troep
sierpotten kwamen nog niet eens 1 meter hoog

en die pijlen kleine knetter of kleine explosie met knetertjes

wat een schijt zooi die welkoop !!
doe ik nooit meer
khad ook al klacht ingediend en meer dan 20 mensen hadden ook last van

Ik heb er ook dingen gehaald o.a MC Thunder en knock outs en nog wat dingen :wink:

Had nergens last van :D

De folder is af te halen in de winkel. Ze waren bezig met de vuurwerk stelling in te richten. De folder vond ik er niet echt bijzonder uitzien en bijna exact het zelfde als afgelopen jaar. Ik ben niet zo wild van de folder.

Back
Bovenaan