Welke toppers heb jij nog nooit gehad?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We kennen het allemaal wel, top artikelen die al jaren bekend zijn maar jij nog nooit in je collectie hebt gehad. Wij zijn benieuwd welke artikelen dat zijn, deel het hier met ons.

Iedereen heeft natuurlijk andere criteria om iets een top artikel te vinden, maar ik had toch wel de Marijn artikelen willen hebben destijds .

Enige artikel wat ik van Marijn Vuurwerk heb gehad zijn de Binkies, als ik terugkijk naar de filmpjes van bijvoorbeeld Marijn Vuurwerk Zware Jongens en nog zoveel meer artikelen van Marijn Vuurwerk vind ik het jammer dat ik die nooit gehad heb .

De meeste “oude” toppers heb ik wel gehad. Uit de recente collectie heb ik nog nooit de Wolff - Full Assault of Break Out gehad.

Return of the Phoenix heeft hier ook nooit gestaan, omdat er een overdaad aan andere rauwe fluitcakes / compounds was.

Vrees dat deze er gezien de huidige ontwikkelingen dus ook nooit gaan komen in hun top vorm.

De dikke bekende 30mm Funke blokken heb ik helaas nog nooit gehad. Heb wel een paar jaar geleden de kleinere cakes gehad van over de grens maar oh oh wat een genot...

Laatst bewerkt:
VWT -Wicked Whistle. Vond het vroeger te duur, toch een aantal keer kunnen bestellen maar niet uitgeleverd om diverse redenen.

Escape from Hell zou ik graag nog eens schieten, maar onvindbaar al enkele jaren
Zo, dat was 'n beste bak ja! 1e jaar dat we weer mochten door een forumlid op geattendeerd dat hij nog ergens in de OP=OP stond, daarna nooit meer gezien. Helaas veel te veel wind dat jaar, maar wel van genoten! Mania had veel van dat soort top cakeboxen (lekker klooien altijd haha) in die tijd.

Zelf vooral helaas het oude EVO en PANGU spul gemist wat destijds lastig verkrijgbaar was in de buurt. En de Immortal Gold nooit gehad; steeds voor andere goudbakken gekozen. Full Assault ook zo eentje; van die producten die altijd op de wishlist staan, maar de bestellijst net niet halen. Wellicht dit jaar...

Back
Bovenaan