Welke singleshot is het beste?

Reacties

VWC lid
Hallo,

Ik ben sinds een paar weken opzoek naar de beste thunderking.
ik kan maar niet kiezen ;)
vorigjaar heb ik wel de knock outs gehad maar die vielen tegen.
ook heb ik het jaar daarvoor de shocks gehad, die hadden wel knal.
maar welke zijn nu de beste?
ik heb hier een aantal plaatjes van andere mensen, dus ze zijn niet van mij.

Shock
169shockfl6.jpg

Thunderking
311thunderkingza6.jpg

Asian Thunder
1594asianthunderbmr5.jpg

Aftershock
2170aftershockat3.jpg

Flower Thunder
4476flowerthunderloswy4.jpg

Knock Out
knockoutsog5.jpg

(belgische) Thunderking
thunderkingtc0.jpg

Dit zijn dus een aantal plaatjes van Verschillende knal mortiertjes.
Ik weet dat er meer zijn, maar deze kan ik nog krijgen.

Ik hoop dat jullie reageren!

Groeten,
Colin :bye:

Na 1.5 jaar pics eindelijk eens gefixd.. haha

Laatst bewerkt:
Ik denk zelf dat de flower thunder ,thunderking en de asian thunder allemaal het hardste gaan. Maar dit is mijn menining want wil je alleen knal of ook sier bij de knal? En wat dacht je van de Binkie en de Big Thunder want die horen naar mijn mening toch ook echt tussen het rijtje.

:bye:

En wat dacht je van de Binkie en de Big Thunder want die horen naar mijn mening toch ook echt tussen het rijtje.

Ja dat is jou mening :)
maar van dat einde wat je schreeft, kijk eens boven mijn Ik hoop dat jullie reageren! :bonk:
Ik wil alleenmaar knal, dat is het leukste.

als je alleen maar knal wilt zou ik voor de binkie gaan, 't is namelijk een knalvuurwerk onderdeel dit, maar het is het beste als je dit op de legale kleine vuurwerk pagina post.

maar ik zou de binkie nemen als je aleen knal witl en als je sier wilt in plaats van knal zou ik de asian thunder nemen, gaan aardig hard en leuk boeket. er staat ook op wat ut effect is :p (b.v. Jellow Peony en green crossette)

moderators kunnen dize discussie wel verplaatsen ofnie?

gr. Pyro Power

als je alleen maar knal wilt zou ik voor de binkie gaan, 't is namelijk een knalvuurwerk onderdeel dit, maar het is het beste als je dit op de legale kleine vuurwerk pagina post.

maar ik zou de binkie nemen als je aleen knal witl en als je sier wilt in plaats van knal zou ik de asian thunder nemen, gaan aardig hard en leuk boeket. er staat ook op wat ut effect is :p (b.v. Jellow Peony en green crossette)

moderators kunnen dize discussie wel verplaatsen ofnie?

gr. Pyro Power

dankjee en ook daarboven dankjewel, ik kon alleen de thunderkings vinden, war kan je die asian halen in baarle weet je dat?

De Nederlandse Aftershock van Hardix gaan even hard als hele goede nitraat... WEL DUUR HIEROH 3,99,- voor 6stuks...:sad: maarja wel goed hard... :shocked:

De Nederlandse Aftershock van Hardix gaan even hard als hele goede nitraat... WEL DUUR HIEROH 3,99,- voor 6stuks...:sad: maarja wel goed hard... :shocked:

Hier kosten ze ook 3,95 het zelfde als thunderking ect.
De belgische thunderking en de knock out zijn verrassend genoeg €3,- !

Ik wil niet veel zeggen maar het staat in het buitenland topic :wink:

Ontopic:

Afstershocks zijn hele leuke single shot mortiertjes !!

Aftershocks zijn ook leuke mortiertjes :)

' en ja hij staat bij het buitenland, had perongeluk verkeerd geplaatst' :frusty:

vraag dan maar even aan een mod met een PM of ze het willen verplaatsen.

anyway.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

:bye: Pyro Power

De duitsers en italianen kunnen ook vuurwerk maken

Ontopic: ik had niet verwacht dat de asian thunders zo'n mooi boeket hadden.
anyway, waar krijg je ze en voor hoeveel?

een doosje met 10 stuks kost 5 tot 6 euro, dan heb je 5 verschillende effecten.
1593.jpg

gr. Pyro Power

al enkele jaren is dit een hot item.

Veel mensen vragen zich af welke singelshot mortier met knal de hardste is.

Dit jaar hebben wij besloten om ons aanbod ruim op te stellen.

We hebben : Asian thunder, Flower thunder, Shock en de Thunderking.

Klanten die ze allemaal kopen sturen we in jan 2009 een mailtje met de vraag welke de hardste was !

Dan zullen we het weten........:D

edwin
@

wel eens gehoord van de King Of Thunder? dit single shot mortiertje van Evuco gaat even hard als de thunderking van broekhoff maar kost slechts 2,50 voor 6 stuks.

Back
Bovenaan