Welke product heb jij het meest in de collectie gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Iedere freak herkent dit waarschijnlijk wel, een artikel die ter er ieder jaar weer bij moet hebben. Dus, welk product heb jij het vaakst in je collectie gehad?

Qua cakes de Aftershock Color Insanity. Maar qua klein vuurwerk heb ik de Extreme Shocking sinds 2016 tot en met 2019 in de collectie gehad. En de Super Thunder zelfs van 2015 tot en met 2019, elk jaar wel pakjes er bij. Helaas zijn die items vanaf 2020 verboden. Verder heb ik niet echt cakes die ik meerdere jaren achter elkaar haal, tenzij ze goedkoop of echt goed zijn.

Een aantal producten zijn eigenlijk altijd wel vaste prik in de collectie zoals bijvoorbeeld een Transbomber, Wicked Whistle, Triple W-Layer en Mega-6 Star. Stuk voor stuk geweldige producten qua prijs/kwaliteit. Van de kleinere cakes mag ook de Monster ride niet ontbreken.

Komend jaar toch maar eens op een andere tour gaan om wat meer afwisseling te krijgen. Blijft natuurlijk ook ontzettend leuk om weer met verwachtingen het vuurwerk af te steken, hoe pakt 'ie uit? Waren de films betrouwbaar? Desondanks kan ik me niet voorstellen dat er geen Transbomber gaat komen... :p

Ik denk dat ik voor het buurtassortiment moet gaan. Heb die zo vaak gehad, vanaf dat het assortiment te koop was ieder jaar gehad. Vaak 3 x, maar ook een jaar 5 x. Heb tientallen van die assortimenten weg geschoten. Daarna komt denk ik de Transbomber maar bv ook de Silver Salute echt vaak gehad. Qua 'kleiner'' vuurwerk zal dat ongetwijfeld de Cruise Rocket zijn geweest.

Ik heb eigenlijk altijd wel de monsteride + crystal crackling. Leuk stookvoer voor tussendoor.

Heb denk ik vd cakes de Concerto Rosso en vd cakeboxen de Transbomber het meest gehad.

Grondbloemen.
Sinds mijn eerste vuurwerkaankoop 20 jaar geleden tot afgelopen jaar er altijd bij geweest.
Helaas van steeds mindere kwaliteit.

Het grotere product wat ik het meest heb gehad is denk ik de heavy3 potjes van wolf en de transbomber (3x).
Ik probeer zoveel mogelijk af te wisselen en ieder jaar iets anders aan te schaffen.

Heavy Legend 16sh zal toch wel het meest in mn collectie hebben gezeten, denk ik. Voor de prijs is het geweldig stookvoer. Of het nou los is of met een paar at once. :D

Voorheen ook altijd een assortiment van 10st. 40grams pijlen... Light Year, Sky Runners, etc.

Rotjes! :D Daar gingen vroeger minimaal 5 broden van doorheen iedere jaarwisseling. Qua sier probeer ik zo veel mogelijk te variëren. Soms blijft een product een paar jaar vast in de collectie hangen. Zo heb ik bijvoorbeeld de Triumph en Colorful City vaak in de collectie gehad. Maar het best vertegenwoordigd is toch wel de Monster Ride. Die zit er al bij sinds het jaar dat hij uit kwam en soms ook meermaals in de collectie. De pijlenset die ik het vaakst heb geschoten is de Rocket Boom. Deden het altijd goed, zeker de smiley pijl!

cakes : monster ride demonia pyros delight feuerblitz lucifer heavy legend 16 delicious thunder color insanity
kleinspul: rotjes thunderkings babypijlen en romeinse kaarzen en grondbloemen en lightyear pijlen..

Ondertussen staan bij mij de Bugano's wel op één. Sinds ik die heb ontdekt zitten ze elk jaar in veelvoud in de collectie.

Naast het kleine spul als rotjes, grondbloemen e.d. heb ik standaard elk jaar de Stinger Bees in de collectie, blijft een fantastisch product wat steevast leuke reacties ontlokt bij het publiek. Verder zijn de drietraps fluit single shots Ghost King vaste prik net als de Bonfire fontein van Vuurwerktotaal. Crackling Bullets zijn ook al jaren van de partij.

Qua cakes heb ik Wings of Darkness wel echt het meeste in de collectie gehad. En trouwens de Red Alert, een heel onbekend cakeje van Schuurmans die ik een paar jaar terug in wat groter aantal ingeslagen had om er nog jaren van te kunnen genieten.

Boxen zitten bij mij eigenlijk nooit meerdere keren in de collectie, omdat er elk jaar weer een hoop moois is wat ik nog niet eerder gehad heb. Het enige boxje wat ik meer dan 2 x gehad heb is de Monster Ride.

Een hele lastige dit, heb vrij veel producten al meerdere keren gehad. Zo heb ik zeker een jaar of 4/5 de 4 seasons van Rubro gehad, waarvan 1 jaarwisseling 2x. Maar denk dat de transbomber en big 19 het gaan winnen.

Elk jaar heb ik wel meerdere assortimenten in mijn bestelling zitten.
Lijkt mij eigenlijk ook wel duidelijk gezien mijn VWC-naam :D

Ik denk dat ik het meterpakket het meest heb gehad en een bepaald vuurpijlenpakket.
De rest waren sloffen (meestal 1 tot 2 pak) kanonslagen van diverse importeurs, single shots van diverse importeurs, grondbloemen, Happiness en Jumping Jacks. Deze laatste 3 voornamelijk van Mercurius Vuurwerk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan