Welk product heb jij het meest in je collectie gehad?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Iedere freak herkent dit waarschijnlijk wel, een artikel die ter er ieder jaar weer bij moet hebben. Dus, welk product heb jij het vaakst in je collectie gehad?

Volt code red 2019 batch. Destijds 5 van gekocht voor een goede prijs. Ieder jaar 1 vanaf gestoken. Blijft mijn favoriete Nederlandse compound tot de overname van lesli.

Transbomber bijna elk jaar in de collectie geweest. Meestal heb ik elk jaar wel nieuwe producten die zich bewezen hebben op een winkeliers demo eind december 🤣🤣🤣

Ik denk de Fast Silver Whistling van Cafferata. Meerdere jaren karton(nen) gehad. Ook de Heavy Legend 16 en Killer Instinct komen in de buurt. Qua compounds kom ik denk ik op Immortal Gold met Hardcore Helium op plek 2.

Ongetwijfled kanonslagen of astronauten maar als ik het kleine spul en de knaller oversla dan zullen het de Bugano fonteinen zijn en de Transbomber op de 2e plaats denk ik.

De astronaut natuurlijk en wel in alle soorten en maten kwamen ze terug in de collectie! Lekker met vriendjes pakjes ruilen, want die hadden net weer andere astro's!
Daarna veel thunderkings gehad, ook allerlei soorten en merken!
Verder kwam de meterpakket ook elk jaar weer in de collectie!

Back
Bovenaan