Wel of geen vuurwerk verbod

ylke

VWC lid
Vandaag een artikel in het ED waarin mensen aan het woord komen waarom zij voor of tegen een vuurwerk verbod zijn.
Ik ben in ieder geval tegen om meerdere redenen.
Hier onder al een voorproefje m.b.t. de discussie in het ED filmpje

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nou kan er kort over zijn de burgermeesters en de andere die in de commissie zitten hoop dat jullie dit lezen om vuurwerk hiervan de schult ervan geven slaat natuurlijk nergens op.
Het gaat om degene die misbruik ervan maken en de grote deel hiervan verpest het voor de echte liefhebbers.
Omdat bushokjes,verkeersslopen etc zogenaamd stoer is.
Gaat er bij mij echt niet en ik ben ook jong geweest.
Maar andermans eigendom slopen zat er niet in.
Het zit m in de mentaliteit verandering van de jeugd waar het m in zit.

Nou kan er kort over zijn de burgermeesters en de andere die in de commissie zitten hoop dat jullie dit lezen om vuurwerk hiervan de schult ervan geven slaat natuurlijk nergens op.
Het gaat om degene die misbruik ervan maken en de grote deel hiervan verpest het voor de echte liefhebbers.
Omdat bushokjes,verkeersslopen etc zogenaamd stoer is.
Gaat er bij mij echt niet en ik ben ook jong geweest.
Maar andermans eigendom slopen zat er niet in.
Het zit m in de mentaliteit verandering van de jeugd waar het m in zit.

ze beleven gewoon niets geks meer. dat is het probleem in zijn algemeenheid.
nergens meer wat te beleven. wat wil je dan zeg.

back to the 80/90's wat mij betreft! spanning ten voeten uit

inderdaad is het niet de schuld van t vuurwerk, maar dat weten we hier allemaal.. Goed fatsoen bij de jeugd/jong volwassenen ontbreekt gewoon, als je ook ziet wat voor ettertjes hier in de wijk rondlopen.. dingen slopen bekladden en dat soort dingen gebeurt hier het hele jaar. Aangezien ouders toch niks doen of de kinderen toch niet luisteren kunnen ze misschien beter de lange lat en de pechvogel weer invoeren op scholen? Word het fatsoen er zo weer in geramd. Dan zullen ze eens wat beleven. :p

Back
Bovenaan