Wel beeld maar geen geluid met importeren van video's??

Hallo allemaal,

Ik heb de film van een demo op mijn pc gezet maar als ik het afspeel heb ik geen geluid, maar wel beeld. Ik film met een Benq Full HD camera. Vorig jaar met oud en nieuw lukte het wel gewoon. Als ik de films op mijn camera afspeel zit er wel gewoon geluid bij.

Van de zomer kreeg ik bij mijn vakantiefilmpjes ook al geen geluid?

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Ik hoor het graag.

Hallo allemaal,

Ik heb de film van een demo op mijn pc gezet maar als ik het afspeel heb ik geen geluid, maar wel beeld. Ik film met een Benq Full HD camera. Vorig jaar met oud en nieuw lukte het wel gewoon. Als ik de films op mijn camera afspeel zit er wel gewoon geluid bij.

Van de zomer kreeg ik bij mijn vakantiefilmpjes ook al geen geluid?

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Ik hoor het graag.
dat komt door windows media player heb ik ook last van,

ik heb dat opgelost om de mediaplayer classic te downloaden:wink:

linkje: http://media-player-classic-home-cinema.nl.softonic.com/

succes!

--pyro99:bye:

Dat gaan we even proberen. Maar als ik hem in VLC mediaplayer open, dan heb ik wel geluid, maar loopt mijn beeld vast. Heel raar.

Even die classic uitproberen.

Iemand nog andere opties als dit niet lukt?

Bedankt Pyro99. Ik heb nu geluid en beeld!!

Dan nog het volgende, bij mijn moviemaker doet hij het nog niet. Hoe krijg ik het dan voor elkaar om hem goed te uploaden?

Bedankt Pyro99. Ik heb nu geluid en beeld!!

Dan nog het volgende, bij mijn moviemaker doet hij het nog niet. Hoe krijg ik het dan voor elkaar om hem goed te uploaden?

mooi dat het gelukt is!

-------------------------
voor de volgende vraag:

welke versie van wmm heb je ?

en in welk formaat zet je camera de filmpjes om ?

Ik heb de versie van 2011. Ik ben niet zon computerfreak dus van die codes heb ik geen verstand.

movie maker.jpg

In de afbeelding zie je welke versie ik heb. Ook zie links dat mijn scherm gewoon zwart is terwijl ik het filmpje afspeel.

Dus iemand??

Ik heb de versie van 2011. Ik ben niet zon computerfreak dus van die codes heb ik geen verstand.

Bekijk bijlage 11001

In de afbeelding zie je welke versie ik heb. Ook zie links dat mijn scherm gewoon zwart is terwijl ik het filmpje afspeel.

Dus iemand??

Zoals pyro99 al vroeg, in welk formaat worden je filmbestanden opgeslagen?
Met formaat bedoel ik bijvoorbeeld: .flv .mov .mp4 .avi
Dit staat achter in de naam van het bestand :wink:

Jwtjuh :bye:

Kan ook met de codecs te maken hebben.

Ik adviseer je dan ook het K-Lite codecpack even te downloaden. :wink:

klopt helemaal , windows media player en windows movie maker doen tegenwoordig moeilijk met sommige bestandsformaten ,een codec pack kan helpen om dit op te lossen,

maar windows media player kan tegenwoordig heel veel formaten niet meer aan,(wat hij vorig jaar wel kon) een codec pack werkte niet bij mij ,dus was toen overgestapt naar media player classic.

-----------------------------------------------
@knalgoedvuurwerk
maar in welk formaat zet hij je filmpjes? dat is wel even belangrijk om te weten, (het staat achter je gemaakte filmpje of je doet rechtermuisknop op het film bestand en dan eigenschappen.

Back
Bovenaan