Weer korting bij opruimen vuurwerk in Veldhoven en Valkenswaard.

ylke

VWC lid
VELDHOVEN/VALKENSWAARD -

De vuurwerkactie die tuincentrum Coppelmans en afvalverwerker Baetsen vorig jaar hielden, krijgt een vervolg.

Ook na de komende jaarwisseling kunnen bij filialen van Coppelmans in Veldhoven, Valkenswaard en Oss zakken met afgestoken vuurwerk worden ingeleverd.

Wie hier op 2, 3 en 5 januari 2015 een volle tas met vuurwerk brengt, krijgt een kortingsbon voor de aankoop van vuurwerk eind 2015.

Het vuurwerk dat wordt ingeleverd, hoeft niet bij Coppelmans te zijn gekocht. Baetsen verwerkt het ingeleverde afval. Vorig jaar gaven circa vierhonderd mensen gehoor aan de oproep.

Bron

Dat klinkt heel heel goed! Zonde dat ik hier vorig jaar niets van wist zeg. Natuurlijk wel alles netje opgeruimd maar ik had het veel liever bij hen afgegeven dan bij de stort.

Ik ben al blij wanneer ik het spul gratis kan inleveren. Het is toch uiterst vreemd dat ik hiervoor ook nog eens moet betalen terwijl ik al genoeg belastingen e.d. betaal. Wanneer het in heel Nederland zou zijn kon ik het nog begrijpen, maar vrijwel overal kan men het gratis inleveren. Ik juich deze akties dan ook van harte toe!

Back
Bovenaan