the cigarman
VWC lid
Gisteravond ben ik een lange tijd bezig geweest om de Weco export catalogus van 2000 te scannen.
Op zich is deze catalogus uniek, want er staan veel bijzondere stukjes vuurwerk in, die (helaas) (gelukkig) niet meer verkrijgbaar zijn.
Ik noem de star ball en de de fire ball shell kitjes.
Maar bijvoorbeeld een shell kit, met 4, 3 inch shells en een lanceerbuis.
Ook de knal rakketten, waaronder de beroemde super blitzknal rakete.
Ook staan de bijvoorbeeld de beroemde profi stars er in, 3 prachtige mortier pijlen, die Harry Loots tot een aantal jaren geleden nog verkocht.
Ook de blokkies die er in staan, zijn puur sentiment, voor de genen die ze gehad hebben.
Nou ja, kijk en geniet.
Bij sommige artikelen staat een markering.
Die markeringen heb ik niet gemaakt, maar de vorige eingenaar van de catalogus.
Ik zal t.z.t. een export catalogus van 2005 of 2006 scannen, het is ongelooflijk welke artikelen er verdwenen zijn.
Ik heb nog 1 vraag,
Heeft iemand de knal raket gehad met die spin er op?
Veel kijk plezier en hou het droog....:embarrased:
Mocht je nog vuurwerk catalogi hebben en je wilt er van af, dan kan je mij gerust pmen.
@ de moderators, mochten de artikelen in deze catalogus te profesioneel zijn, (want het werdt immers niet in Nederladn verkocht) dan mag ie ook naar het prof vuurwerk forum gedeelte.
Op zich is deze catalogus uniek, want er staan veel bijzondere stukjes vuurwerk in, die (helaas) (gelukkig) niet meer verkrijgbaar zijn.
Ik noem de star ball en de de fire ball shell kitjes.
Maar bijvoorbeeld een shell kit, met 4, 3 inch shells en een lanceerbuis.
Ook de knal rakketten, waaronder de beroemde super blitzknal rakete.
Ook staan de bijvoorbeeld de beroemde profi stars er in, 3 prachtige mortier pijlen, die Harry Loots tot een aantal jaren geleden nog verkocht.
Ook de blokkies die er in staan, zijn puur sentiment, voor de genen die ze gehad hebben.
Nou ja, kijk en geniet.
Bij sommige artikelen staat een markering.
Die markeringen heb ik niet gemaakt, maar de vorige eingenaar van de catalogus.
Ik zal t.z.t. een export catalogus van 2005 of 2006 scannen, het is ongelooflijk welke artikelen er verdwenen zijn.
Ik heb nog 1 vraag,
Heeft iemand de knal raket gehad met die spin er op?
Veel kijk plezier en hou het droog....:embarrased:

Mocht je nog vuurwerk catalogi hebben en je wilt er van af, dan kan je mij gerust pmen.
@ de moderators, mochten de artikelen in deze catalogus te profesioneel zijn, (want het werdt immers niet in Nederladn verkocht) dan mag ie ook naar het prof vuurwerk forum gedeelte.