Wave'em [Uitloop]

Prachtig en zeer sierlijk. Heel benieuwd hoe deze het in de straat gaat doen. Benieuwd wat de freakprijs is zondag bij Vuurwerkland Steenbergen, als ze deze in het assortiment hebben dan toch!

Edit:
Zag op de Vuurwerktotaal website dat het kruitgewicht 1500 gram is.

Laatst bewerkt:
De gekke nieuwe waaier dit! Zet hem erbij voor de lijst. Even alle debatten afwachten en dan hopelijk de bestelling de deur uit

Bijzonder sierlijke box. Mooie kleuren ook. Ondergewaardeerd ook op basis van t aantal reacties in het topic

Zo, dit is een beauty zeg, heel erg benieuwd of die 'spider floss', of hoe je t ook wilt noemen, irl net zo vol en dik is...

Ik heb 'm wel staan hier. In het voorjaar samen met de TechnoV in Belgie gekocht. VOnd juist het verder niet zo goede straatfilpmje indrukwekkender dan het productfilmpje. Echt wel mooie effecten, mooie afwisseling. Staat hier dus al maanden te drogen. Kan niet missen....?

Helaas veel invloed van de wind in deze video. Wel een heerlijke bak verder

Ik vind deze zich met die wind opvallend goed houden eigenlijk. Dat had ik gezien een aantal effecten niet verwacht...Lijkt me ook behoorlijk hoog te klappen en dan nog een breed effect. Zeker geen tegenvaller en wel wat vreemd dat deze in NL dus al weer uitloop was nog voordat ie goed en wel verkocht werd. Toch echt een aparte bak dacht ik zo.

de omlabeling stealth zone is voor €99 te vinden bij vuurwerk vathorst (of die van kooi naar kooiloos is weet ik echter niet)

Back
Bovenaan