Wat voor nieuws krijgen we dit jaar van de importeurs?

ylke

VWC lid
Wat voor nieuws aan vuurwerk hopen jullie dat dit jaar door de importeurs op de markt wordt gebracht.
En daarmee bedoel ik effecten etc.
Hebben jullie nog wensen en hopen jullie dat het dit jaar op de markt komt of hebben jullie ideeën.

Ik hoop dat er onderhand eens een GOEDE fluitpijl terug op de markt komt.
De laatste jaren is dit nog steeds niet het geval geweest !

Wat betreft de "doorlont" bakken, hier moet veel meer variatie inkomen ipv constant mines+boeketten.
Het aanbod is (te) groot en toch lijkt alles op elkaar.
Kom eens met een 100/150 sh. oplopend salvo knalblok met dikke fluiters erbij ofzo..

Ik hoop dat er onderhand eens een GOEDE fluitpijl terug op de markt komt.
De laatste jaren is dit nog steeds niet het geval geweest !

Wat betreft de "doorlont" bakken, hier moet veel meer variatie inkomen ipv constant mines+boeketten.
Het aanbod is (te) groot en toch lijkt alles op elkaar.
Kom eens met een 100/150 sh. oplopend salvo knalblok met dikke fluiters erbij ofzo..

Ik kan alleen maar zeggen: hou de fanstyle's van Katan in de gaten. Spain, Malta en Italy fanstyle 120. Wat een briljant artikel!!

Ik heb opzich geen speciale wensen voor cake's ofzo.
Meer in de kleine dingen,wat thunderboy ook al aan haalt, goede fluitpijlen enzo.
Na de qruize rockets van Wollf zijn er geen goede fluitpijlen meer geweest.
Ik laat me verassen dit jaar waar de importeurs mee gaan komen.

Ik hoop dat de importeurs producten op de markt brengen die overeenkomen met de demo producten:yes:

Negatieve modus aan.
We zullen wel weer berichten krijgen, dat de prijzen weer verhoogd worden, omdat er in China tijdelijk geen vuurwerk geproduceerd mag worden, ivm warmte, regen, enz.
Daar de rederijen te duur zijn.
Dat de weet ik wat voor soort keuring duur uitvalt.
Negatieve modus uit.

Ik hoop op een 500 grammer met parachute effecten.
Maar ik ben bang dat ik/we het alleen met de flashing parachute moeten doen...

Ik hoop dat er meerde cakeboxen komen zoals de Zena Revolution en dat de kwaliteit vergelijkbaar is met prof. blokken, en dat er veel nieuwe effecten inkomen.

Negatieve modus aan.
We zullen wel weer berichten krijgen, dat de prijzen weer verhoogd worden, omdat er in China tijdelijk geen vuurwerk geproduceerd mag worden, ivm warmte, regen, enz.
Daar de rederijen te duur zijn.
Dat de weet ik wat voor soort keuring duur uitvalt.
Negatieve modus uit.

Ik hoop op een 500 grammer met parachute effecten.
Maar ik ben bang dat ik/we het alleen met de flashing parachute moeten doen...

Sluit mij hier bij aan.
Vooral producten in de dure categorie, zeker nu klein grut weg zal gaan vallen.

Meer harde fluiters.
De screw van Mx is een goed begin (zover je dit niet kan zien als vervanger van zware jongens)
Maar Schelle fluitblokken met of zonder effect met een flink tempo, of een waardige concurrent voor de sky screamer/Falcon omdat deze er simpelweg niet is en je maar 1 keuze hebt qua deze soort fluit.

Ouderwets goede fluitpijlen zijn uiteraard ook weer erg nodig in nederland.
Enkeltraps of drietraps maakt niet uit als ze maar weer een seconde of 7 a 10 doorfluiten.

Oftewel... Dr mot meer gefloten worden

Back
Bovenaan