Wat voor klein vuurwerk nemen jullie mee ?

Ik heb de Event Signal Lights weer meegepakt. Slechte ervaringen mee maar las ergens dat je ze eerst moet schudden voor afsteken. Ik heb ze voor 3,95 per 2 gekocht dus mocht het niks zijn is het in ieder geval niet duur geweest.

Koop toch altijd weer grondbloemen, knetterballen en linten, cat 1 fonteintjes en rotjes voor s avonds. Altijd teveel...

Elk jaar weer een probleem. Ik roep hardop NEE ik ga niet naar de Aldi voor tollen en crackling ballen, hetzelfde voor de Action en Lidl en toch kan ik mij niet inhouden. Hetzelfde geldt voor rotjes, jumping jacks e.d.
Heb dit jaar voor het eerst een mega heksenkring gemaakt op nieuwjaarsdag om eens goed op te ruimen...

Dit blijf koop ik geen klein grut meer.......(althans dat denk ik....)

Ik vond het voor het eerst sinds jaren weer leuk om klein vuurwerk af te steken! Jammer dat het weer tegen zat, nu moest ik alles gehaast afsteken op de momenten wanneer het kon.

Afgelopen jaar 7 dozen thunder maniacs gekocht, daarvan 5 stuks vanaf gestoken. Voorheen een paar fonteintjes, voor de rest koop ik eigenlijk weinig klein spul

Back
Bovenaan