Wat vinden jullie nou van de Aftershock?

TheExecutor

VWC lid
Wat is nou jullie mening over de Aftershock op dit moment?
Wat is jullie mening over de prijs, kwaliteit en de burst?

ik heb deze vorig jaar een paar keer precies tegelijkertijd met de binkie afgeschoten om te testen welke harder ging: conclusie ze knallen 100% evenhard. Dus erg goede singleshot!

Gaan zeker hard. Sommige mensen waarmee ik stook lieten ze wel is op de grond knallen dan gaan ze zeker harder als een chooet banger. Echt het geld waard.

Ik vraag me ook al een tijdje af of deze singleshots goed zijn. Waar ik wel ervaring mee heb zijn de aftershock rockets, en die hebben een harde doffe klap.

Bij mijn dealer zijn de binkies en de aftershocks te koop, beide voor 3 euro per 6 stuks.

Wat zou een betere keuze zijn?

Leuke goede singelshot maar de prijs is wel beetje achterhaald met 3,75.
Ik ken goedkopere die na genoeg de Elfde kwaliteit leveren.

Ik vond de voordeel verpakking van vorig jaar waardeloos! Ze knalden minder hard dan de jaren daarvoor en gingen ook minder hoog. Ik vind dat 2009 productiejaar de beste is tot nu toe van de Aftershock. Welke dealer heeft hier trouwens nog een vol karton van liggen? Dan is die meteen gereserveerd! Kans zal klein zijn denk ik maar toch.......... De nieuwe 6-packs van de afterschock met de konische plastic voetjes idem dito..... Slecht. Je herkent de goede aftershocks meteen aan de voetjes waaraan een klein schuin kantje aan zit en dan verticaal naar beneden gaat. Ik heb er honderden elk jaar afgestoken dus weet zolangzamerhand wel hoe en wat met de Aftershock

Klopt, de grote doos Aftershocks ging minder hard dan de zes stuks versie.
Heb ze vergeleken het was echt slecht.

Dan koop ik liever de 6 stuks verpakking.

Ook had ik bij de grote doos dat de voetjes los eroo zitten.
Als je ze onderste boven houdt dan vielen ze er al vanaf.
Dat levert weer gevaarlijke situaties op, jongeren gaan ze dan over de straat schieten etc.

Ik heb het allebei aangegeven bij de winkel waar ik ze heb gekocht.
En hij zou het aangeven bij de importeur omdat dit zeker niet hoort!

Ik koop in ieder geval dit jaar de zes stuks pakjes! :)

Als ik het mij goed herinner dan hadden de eerste aftershocks die ik afgestoken heb ook nog een sierboeket. Voornamelijk gekleurde peony's. Dit is al wel een flink aantal jaren geleden (denk een jaar of 6,7). Kan iemand dat bevestigen? Die vond ik namelijk wel goed. Meende dat die voor dezelfde prijs over de toonbank gingen als de huidige versie.

Als ik het mij goed herinner dan hadden de eerste aftershocks die ik afgestoken heb ook nog een sierboeket. Voornamelijk gekleurde peony's. Dit is al wel een flink aantal jaren geleden (denk een jaar of 6,7). Kan iemand dat bevestigen? Die vond ik namelijk wel goed. Meende dat die voor dezelfde prijs over de toonbank gingen als de huidige versie.

Vroeger hadden ze inderdaad een peony.
Niet groot of spectaculair. 3-4 stars.
Nu 1-2 stars max.

Heb nog een filmpje gevonden van een aftershock met nog wat effect erin. Zo te zien een rode peony, ze staan er ook filmpjes van een crackling boeketje. Filmpje is in 2008 geplaatst, dus deze komt uit de serie 2007 of eerder.

Persoonlijk vind ik zo'n boeketje wel wat hebben.

Back
Bovenaan