Wat te doen na 02:00 op de bewuste dag ?

Torrr

VWC lid
Wat doen jullie nog na 1 januari 02.00 uur, begin je met opruimen, duik je je bed in, drink je nog wat met familie of duik je nog de kroeg in ?

Geen vrienden, totaal niet sociaal. Dus lekker eenzaam op mijn kamer zitten te huilen dat t allemaal weer voorbij is. Dat is wel t eerste wat ik doe. Oh en de tv aanzetten om muziek of cabaret te kijken, soms helpt dat n beetje de pijn verlichten. Maar ben ook ruim n uur bezig om alle meldingen van Nederland (opgeschaald dat wel) in m'n Excel te zetten. En vervolgens ook nog uren bezig met alle foto's en video's te uploaden. Meestal slaap ik dan pas rond 4 uur. En sta ik weer op om 10 uur.

Heel eerlijk gezegd zitten wij met heel de groep rond 01:00 weer binnen. Om vervolgens traditie getrouw de show van London te bekijken! ( dikke aanrader overigens!!!!!) Daarna wordt er af en toe nog wel wat afgestoken.

lekker tot 2 uur stoken! al helamaal nu het wss vanaf 18:00 uur stoken is, alle tijd benutten. ga na 02:00 meestal nog oliebol eten wat drinken eff zitten en rond 03:30 naar bed

Dit jaar geef ik zelf een flink feest thuis :D dus dat word lekker door zakken tot in de late uurtjes, met een grote groep familie en vrienden!

Meestal naar een feestje hier in het dorp,

Een groep vrijwilligers organiseert dit belangeloos met gratis drank enzovoort. Wonderwel nooit gezeik en vechtpartijen!

Back
Bovenaan