Wat te doen als je je vuurwerk binnen hebt?

Torrr

VWC lid
De vraag hier is wat jij doet zodra je je spullen binnen hebt. Wat doe je als je bij desbetreffende plek/kamer bent waar je vuurwerk staat.
Is de drang om die kamer binnen te gaan iedere keer aanwezig en is die
drang groot, laat je het spul staan of verplaats je het ieder uur?

Laat het hier weten.

Meestal halen wij op de 29ste ons vuurwerk. Rond 3 uur zijn we dan meestal wel thuis. Waarop we al t vuurwerk na mijn zusjes kamer brengen (veel ruimte, lage vochtigheid etc). Aldaar gaan we het vuurwerk ieder geval uitpakken. Vervolgens maak ik eerst per product foto's en daarna een overzichtfoto. Waarna het gewoon dus 2 a 3 dagen blijft staan. En we er pas weer aan denken op 31 december, met wel elke keer eventjes een kijkje tussendoor xD

zo snel mogelijk, dus de 28e. vuurwerk meteen binnen zetten, 10 uur project gaan maken. andere projecten doorlonten. elke 10 minuten even kijken en goedzetten.

Als ik mijn vuurwerk binnen heb zet ik het op zolder en pak ik het weer op, als de dag der dagen is aangebroken. Al is het dit jaar meer de avond der avonden als u begrijpt wat ik bedoel.:bye:

Knuffelen met liefde behandelen.
Aaien weg zetten en een hald uur later herhaald het zich weer:wink:
Etc etc etc

Ophalen, binnen zetten, uitpakken, foto maken, Boxen doorlonten, Alles voorzien van elektrische ontstekingen, alles nummeren op welk kanaal het moet. Alles nog een keer controleren of het allemaal goed is eventueel verstevigingen (plankjes) eronder kitten bij de kleinere cakes.

Elk vrij moment moet ik even bij de collectie gaan kijken haha. Dat gevoel is niet veranderd :D.

Op mijn leeftijd wat kinderachtig alleen veranderd het niet..............dust dat word weer kamer in kijken tillen wegen knuffelen sorteren hergroeperen, tergug naar beneden aan de koffie tv kijken op de heupen krijgen terug naar de vuurwerk kamer opnieuw sorteren wegen inde handen nemen etc etc.zucht.........

het is toch grappig inderdaad, mijn eerste vuurwerk dat ik mocht hebben waren wat happiness potjes, wat assorted fountains en wat rotjes, en kleine dingetjes. Mijn ouders hadden mandarijnen gekocht in een kistje en dat kistje mocht ik hebben en daar werd het vuurwerk in verzameld. Elke keer bij kijken, uitstallen, opnieuw verpakken, uitpakken etc. Toen was ik 10 jaar oud?
Inmiddels ben ik 31 en past het vuurwerk net niet meer in een mandarijnen kistje. ;-)
Maar er is niets veranderd. Ik haal het op, ik bekijk het 10 keer. Ik stapel het op voor een foto. Ik maak foto's van de cakes los. Dan gaat alles weer in een hoek en later maak ik een andere stapel met een andere foto. En zo gaat dat door. Ik voel me alsof ik 10 jaar oud ben en mijn vuurwerk in het mandarijnenkistje zie. En ik moet zeggen dat dit soort nostalgie mij wel bevalt.
heerlijk genieten van een hobby...
greetz

Verdelen en rekenen en dat dan een aantal keer aan een stuk. Ik bestel ook altijd vuurwerk voor collegas en familie. Omdat ik er veel mee bezig ben gaan ze ervan uit dat ik er verstand van heb en ik wil ook dat ze een zo mooi mogenlijk "pakket" krijgen voor hun budget. Altijd alleen complimenten gehad gelukkig.
Natuurlijk word ik er niet slechter van omdat ik voor meer geld kan bestellen en meer gratis of meer korting krijg ;)

Ik wil altijd een foto maken, maar tijdens de eerste "officiële" lading wil ik liever gelijk mijn bed in, en met de laatste "officiële" lading wil ik gelijk gaan afsteken. Dus of slapen, of afsteken.

Back
Bovenaan