Wat steek jij als laatste af om 02:00 uur

Mijn laatste stukje vuurwerk zijn meestal rotjes/single shots en vuurpijlen. Ik denk dat dat dit jaar weer zo is. Denk dat ik die paar Flashing Thunders dan afsteek (Single Shots). Net zoals verleden jaar.

zoals het er nu naar uit ziet de TXB689 happy salute,, dit kan nog veranderen naar een flinke mat.

meestal is het laatste het kleinere spul flink er doorheen jasse :) , omdat er dan toch niks meer af te pakken valt :P

Dit was vorig jaar mijn afsluiter om 2 uur.

Wat ik dit jaar ga doen dat weet ik nog niet!
Dat zie ik altijd op het moment zelf.
Ga er maar van uit dat het niet stil zal zijn om 2 uur :p

Kartonnetje Chain 500 inclusief Gold immortal Rubro, karton secret salute en aantal mjolnirs om het af te leren...

Bij mij is het 3 jaar geleden begonnen om af te sluiten met 75 nitraten en 2 extreme salutes wat de buren erg goed konden waarderen. Afgelopen jaar besloten om mijn showtje als afsluiter te schieten even voor 2 uur. De planning is dat er weer een showtje die lucht in gaat om +- 1:50 en om 2:00 afgelopen zal zijn. Wat daarbij de afsluiter van de show is hou ik nog even voor mezelf:D

Vorig jaar heb ik de Wodka Blue en Weeping Willows van Bonfire samen geschoten als afsluiter. Viel eerlijk gezegd een beetje tegen.

Het wordt nog even kijken wat het dit jaar wordt. Wellicht 3 Glue Type Large van Katan. Lekkere grote boeketten, en met 3 stuks natuurlijk een aardig volle lucht.

Vorig jaar heb ik de Wodka Blue en Weeping Willows van Bonfire samen geschoten als afsluiter. Viel eerlijk gezegd een beetje tegen.

Het wordt nog even kijken wat het dit jaar wordt. Wellicht 3 Glue Type Large van Katan. Lekkere grote boeketten, en met 3 stuks natuurlijk een aardig volle lucht.

En... het plan is veranderd.
Mogelijkheden:
- Losse Treasure Island van Bonfire (mooi ding!)
- Heavy 3 doorgelont (volle lucht, maar matige boeketten)
- 2 of 3 potjes uit Six Red van China Red doorlonten (evt met Treasure Island)

Neig erg naar de laatste eigenlijk. Maar er is nog genoeg bedenktijd :P

Dit jaar ga ik er weer een leuk eindprojectje voor maken bevalt me altijd wel goed. Ben benieuwd wat het dit jaar gaat worden aangezien nog niet alle prijzen en ook nog niet alle nieuwe producten bekend zijn, maar het moet in ieder geval goed knallen:).

Afgelopen jaarwisseling had ik 4x Treasure Island van Bon en 5x Secret Salute van Rubro. De bedoeling was dat er eerst 1 Treasure Island afging en daarna 3 in W-shape gevolgd door 5 Secret Salute tegelijk. Echter ging een Treasure Island niet af, maar voor de rest alles goed:

(rond 40 seconden begint het, beste te kijken in HD)

Meestal al mijn pijlen , dan is het heerlijk rustig en kan je er perfect van genieten. Tussen 04:00 en 04:30 een knal ronde... wat er dan gestook word zeg ik maar niet :)

Nog geen idee, 2 uur is ook nooit het eindpunt van het stoken dus er zal daarna nog genoeg de lucht ingaan.

Ga waarschijnlijk eindigen met een kartonnetje secret salute als laatste lijkt me dat een prachtige en heftige afsluiter!!

Back
Bovenaan