Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Elk jaar weer een vast topic op elk vuurwerkforum met betrekking tot het beginnen van het knallen! Sinds vorig jaar 18.00 uur in plaats van 10.00 uur dus is de vraag, wat steek jij als eerste af om 18.00 uur ´s avonds?

Deel het hier met ons.

Afgelopen jaar was het de TechnoV Hangover Box, mooie opbouwende box om 18:00 mee te beginnen.

Dit jaar weet ik het nog niet. Een mooie sierlijke box zoals de Bella Ciao maakt zeker kans.

Vorig jaar een herrie projectje met wat fluitbakken en wat knalpotten. Vooral de thunderstorm van bonbridge (driesprong) viel erg goed in de smaak. Dus dit jaar weer zoiets met zeker een aantal whistling to salute all at once.

Dit jaar starten we rustig met het kleinere spul. Wordt een projectje van 20 en 25mm cakes/compounds.

Opener zoals het er nu naar uitziet de Non Stop van Vulcan

Als het weer meewerkt gaan er eerst ff een aantal pijlen de lucht in. Afgelopen jaar zijn die allemaal in het schuurtje gebleven, dus die schreeuwen om aandacht.

Meestal één grote of een paar minder grotere salute cakes. 22:00 doe ik wss een compound. Wat het precies allemaal wordt zie ik wel als mijn budget leeg is

Hmm.. tja, ik ben dan al bezig met afsteken, weliswaar niet echt blokken of grote cakes maar wel al dikke fonteinen, heb een hele verzameling van Funke nog liggen. Maar als ik dan al een cake of doos zou nemen dan denk ik dat ik de nieuwe Event Orange Dragon zal afsteken, ja.. ik denk dit wel met zekerheid te kunnen zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan