Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De collectie is wel ongeveer compleet dus ik heb de tijdvakken ook al ingevuld. Of ik mij er precies aan ga houden is de vraag. Maar voor nu gaat dit om 18:00 uur de lucht in:

- 1x popcorn Fountain
- 1x Mega Mine
- 1x Crackling Crystal
- 1x Inferno Salute
- 1x MJB cake
- 1x Sky screamers 2.0
- 1x Azure Dragon
- 1x Mega Willows

Ik twijfel nog tussen een leftover F3 shot, zelfgemaakt ratelbandje of gewoon het kleinste potje wat ik heb.

Vandaag eigenaar geworden van een Black Jack. Dit is een redelijk kleine langwerpige doos en label ziet er geinig uit dus besloten dat dit de eerste compound van m'n zoontje wordt en die mag om 18:00 uur beginnen.blackjack.jpg
Update: gaat wel iets harder dan ik verwacht had ondanks de doos omvang en lage prijs.

Ik houd van de spontane actie, heb een hekel aan "bedacht", ik plan zo min mogelijk, dus ik zie dan wel weer waar ik zin in heb om af te steken.

Laatst bewerkt:
Ik heb voor 18:00 met mijn zoontje wat leuke fonteintjes, crosette cakes, colour pearls, fluitcakejes en wat spul van de festival lijn, knalt meestal wat minder hard. Hij is 2.5 dus de grote klappen probeer ik nog met hem te vermijden. Daarna stook ik ieder uur 2-3 cakes weg. Na 12 uur een stuk of 9 compounds en wat grotere cakes. Eerste keer oud en nieuw dat ik grote inkopen heb gedaan ��

Om 18:00 uur ga ik beginnen met de Titanium salute van Piromax, gevolgd door de Scream salute van Tropic. Ben heel erg benieuwd naar deze cakes!

PS: Dit is mijn eerste post op een vuurwerkforum sinds jaren. Ben er vroeger vanaf het begin bij geweest op AVP, en heb daarna een tijdje meegelezen op VWC. Vanwege een drukke baan in combinatie met het vaderschap ben ik een hele tijd niet actief geweest op fora. Wel heb ik elk jaar vuurwerk gekocht en is de passie nooit verdwenen bij mij. Nu heb ik me weer als lid aangemeld en is het de bedoeling om behoorlijk actief te worden. Ik zit er in ieder geval weer helemaal in en kan niet wachten tot we weer mogen op 31 dec :)

Groetjes, Pyro043

Vandaag eigenaar geworden van een Black Jack. Dit is een redelijk kleine langwerpige doos en label ziet er geinig uit dus besloten dat dit de eerste compound van m'n zoontje wordt en die mag om 18:00 uur beginnen.Bekijk bijlage 56426
Update: gaat wel iets harder dan ik verwacht had ondanks de doos omvang en lage prijs.

voor 5 tientjes ziet dit er toch wel schoon uit! Leuke afwisseling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan