Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Elk jaar weer een vast topic op elk vuurwerkforum met betrekking tot het beginnen van het knallen! Sinds vorig jaar 18.00 uur in plaats van 10.00 uur dus is de vraag, wat steek jij als eerste af om 18.00 uur ´s avonds?

Deel het hier met ons.

ik ben maar gestopt om daar iets voor te plannen, uiteindelijk pak ik toch altijd maar waar ik op dat moment zin in heb haha

Afgelopen jaar een crackling project geschoten, met 2x crackling chry 2.0 en een final fate tegelijk als slot. Hiermee de jongens uit de buurt met de thunderkings even laten schrikken. De reactie was goud.

Eerst stook ik weg wat ik nog over had van vorig jaar, zijn we daar maar vast vanaf. :D
Dit zijn enkel een pijlenpakket, 2 kleinere cakes van Wolff en nog wat kleine fonteintjes.

Trap af met 2 some like it hot,gevolgd door 2 fading Stars, Energyzer box en ter afsluiting van 18.00 uur projectje de insane

Ik heb totaal nog geen flauw idee waar ik mee gaat beginen denk zelf met een cakebox alleen weet nog niet welke het word... even afwachten

Waarschijnlijk net als altijd een setje knalcakes naast elkaar + paar goeie pijlen en daarna vaak alle sierpakketten zoals het meterpakket opmaken met me neefje van 5:)

draaizonnen, novelties, en producten die tijdens demo's wellicht niet altijd vlekkeloos zijn afgegaan (laagklappers / cakes die uitelkaar klapten etc.)

Normaal wel iets groots en even lekker rammen.dit jaar maar beginnen met de Romeinse kaarsen die er al jaren liggen.

Vorig jaar waren dat een hoop Salute Cake/ In Shock, eerst 1, toen 10, daarna nog een keer 12. Dit jaar lekker rustig aan doen.

Ik overweeg stiekem toch om om 18.00 de Red Maroon de lucht in te jagen. Gewoon om er zelf rustig van te kunnen genieten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan