Wat steek jij als eerste af om 00:00 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begin relatief klein. Jaren was het een Pro-line Mininuit de oude voorraad, maar die begint dunnetjes te worden. Ik denk dat het dit jaar een andere leuke fontein wordt. Ik hoop iets in de trend van de Duitse Laser fontein te vinden in Nederland om waardig en rustig mee te beginnen.

Kijkend naar het lijstje voor dit jaar... Misschien wel een Lesli Red Blink of een VWT Crackling Sky als we toch iets meer geweld willen in de opening.

Ik heb eigenlijk nog geen idee. Wel denk ik dat ik liever een 'rammer' afsteek dan een sierlijk product. Ik ben er nog niet over uit, maar misschien een Cruelty!

Hierover nadenken is altijd leuk, maar als het zover is lukt het mij toch niet om mijzelf er aan te houden. Ook te maken met het weer.

Vorig jaar goed bevallen: de Serenity. Wellicht dit jaar weer. Of de WTF-box om of verbaasd te worden, of een rustige opbouw naar de mooiere boxen

Ik heb nu een cake uit de Brasilian box staan als opening.

Graag zou ik ook een topic hebben waarbij we aan kunnen geven wat we als afsluiter gebruiken van de avond! Echter hebben we daar als normale user geen rechten voor :idea:

Ik heb 'm nog niet besteld, maar als het zo doorgaat wordt het toch de WTF-box i.p.v. een fontein :p

Als eerste 2x return of the phoenix met 2x de hexaniet, lekker herrie maken!
Dan even rustig genieten en 10 minuutjes wachten tot het wat rustiger is om vervolgens lekker rustig te gaan stoken :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan