Wat neem jij mee op oudjaarsdag ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Sommige leden onder ons worden met de dag ouder en worden daarom ook vergeetachtiger. Vergeet de visolie pillen en blijf op het vuurwerkcrew forum want hier kom je erachter wat je niet mag vergeten voor een onvergevelijke oudjaarsdag!

Welke dingen moeten mee, en welke dingen niet? Een geheugensteun/ checklist voor ons allemaal.

Aansteker, aansteeklont, bril, telefoon, camera, vuurwerk, ID-kaart, portemonnee, telefoonoplader. Ligt eraan. Als ik het thuis vier hoef ik mijn laptop en camera-oplader ook niet mee. Anders wel. Moet de films van de camera op de laptop zetten halverwege de avond, anders kan ik niet verder filmen. :)

Oudjaarsdag heb ik niet zoveel nodig. Volgens mij gaan we dan weer traditioneel oliebollen bakken. Dat is meer opstaan doordat er overdag geen vuurwerk meer afgestoken mocht worden en we zo toch buiten in de tuin stonden en wat klein vuurwerk kunnen afsteken.

Op oudejaarsavond altijd een paar goede stormaanstekers en een zaklamp. Telefoon en portemonnee zoals je altijd mee moet hebben.

Ik neem ALTIJD mijn camera (en tas) mee. Simpelweg, zonder voel ik me NIET compleet! In deze tas zitten natuurlijk ook andere zaken als aansteker/portomonee/batterijen/lenzen en dat soort simpele dingen.

Verder om t vuurwerk mee af te steken heb ik altijd een aansteeklont bij mij. En indien nodig een backup aansteker. Natuurlijk het vuurwerk zelf, in een plastic zak.

Pieper, mobiel zijn zeg kaar de basis dingen die iedereen altijd met zich meeneemt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan