Wat neem jij mee op oudjaarsdag ?

Torrr

VWC lid
Beste freaks,

Sommige leden onder ons worden met de dag ouder en worden daarom ook vergeetachter. Vergeet de visolie pillen en blijf op het vuurwerkcrew forum want hier kom je erachter wat je niet mag vergeten voor een onvergevelijke oudjaarsdag!

Welke dingen moeten mee, en welke dingen niet? Een geheugensteun/ checklist voor ons allemaal.

Ondertussen 24 en mijn geheugen lijkt net als dat van een 80 jarige. Dus inderdaad mijn geheugen word steeds slechter. Tot het punt dat t echt niet leuk meer begint te worden. Gelukkig is wat ik elk jaar met oud & nieuw meeneem een automatisme geworden, dus t moet bizar lopen wil ik dat vergeten.

Elke dag neem ik sowieso alle spullen mee die ik elke dag overal mee na toe neemt. Camera-equipment, telefoon, mobiel en pasjeshouder. En op Oud & nieuw is dan dus de enigste extra t vuurwerk en een aansteeklont met aansteker.

Wat ik de laatste jaren steevast meeneem, en iedereen aan kan raden, is een stanley mesje / afbreekmesje. Die heb ik in mijn zak zitten en gebruik ik verrassend vaak! Ik pak hem er vaak bij om een stukje visco af te snijden, een plakbandje wat over een lont zit door te snijden, afdekfolie weg te snijden, een lont onder het label vandaan te peuteren etc. Inmiddels behoort een mesje tot mijn standaarduitrusting en heb ik er al vaak andere mensen mee geholpen. Dan neemt iemand een rol visco mee, maar geen mes/schaar :bonk: smartass.

Waarschijnlijk ga ik rond 8 a 9 in de avond rond lopen. en ik neem mee tunderkings,grondbloemknal,black spanish crackers, en mischien Grondbloem crackling, en een paar 1 meter aansteek lonten. en wat ik mee neem is een id. wat ik vorig jaar was vergeten mee te nemen.

Back
Bovenaan