Wat moet er nog komen / terug komen in de nieuwe assortimenten?

PyroPowerZ

VWC lid
Hallo,
Ik open dit topic om te kijken wat jullie vinden dat er nog in NL zou moeten komen?
Het moet wel binnen de nederlandse wet vallen.

Ik vind persoonlijk dat er wat meer 1sh starmine's en mortieren moeten komen.
En meer alternatieven zoals die op de nitraat: de Thunderking/Knock out
Ook vind ik dat de snipperende kanonslagen terug moeten komen, want de de dingen die je nu koopt zijn waardeloos, geen knal en geen snippers:bonk:

Idd, oldstyle kanonslagen zou een HELE goeie zijn ja!(Juist, met grijs lontje en dan het uiteinde eraf bijten want dan gaat ie makkelijker aan:p)

Matten met flash lijkt me ook wel wat, en iets in de trant van een Van der Nat fontijn, ooh yeah!

Wat een tijdtje weg is geweest maar weer terug zijn.
Dat zijn de super bees:wink:.
921.jpg

Ook vind ik dat de snipperende kanonslagen terug moeten komen, want de de dingen die je nu koopt zijn waardeloos, geen knal en geen snippers:bonk:

Vooral dat laatste zou ik graag terug zien inclusief het oude lontje erbij !:)

Idd, oldstyle kanonslagen zou een HELE goeie zijn ja!(Juist, met grijs lontje en dan het uiteinde eraf bijten want dan gaat ie makkelijker aan:p)

Buskruit Astronauten die lekker knallen en snipperen, zoals in de jaren 70 en 80.

Ik merk dat veel mensen willen dat er weer snipperende kanonslagen moeten komen.
Maar zouden wij er ook iets aan kunnen doen?
Heeft iemand een idee?
Ik heb gemerkt dat er al velen malen geprobeerd is om deze terug te brengen, maar de chinezen die ze moeten maken luisteren niet, omdat de snipper kanonslagen veel duurder zijn.
Dus als we nu met z'n allen niet meer zo over de goedkoopste maar over de beste (meest snipperende) kanonslagen zeuren.
En niet de non-quality dingen die nu vooral in de omloop zijn (je betaalt de helft maar meer dan de helft doet het niet, gaat te vroeg af of valt al half uit elkaar voor dat je hem vast hebt) kopen, dan moet het denk ik lukken.

EDIT: het grijze lontje gaat denk ik niet lukken, aangezien het groene visco lont veel veiliger is en zal dus ook veel sneller in de winkel komen.
Ook ik vindt dit jammer, de grijze lontjes zijn veel leuker maar ze zijn gewoon te onvoorspelbaar dus zullen ze denk ik nooit meer terugkomen:mad:

Laatst bewerkt:
Niets :D
Het NL vuurwerk gaat er de laatste jaren juist erg op vooruit.
Dat kleine grut als kanonslagen en kaarsen koop ik toch niet, dus die kwaliteit zal me een worst wezen :D

Niets :D
Het NL vuurwerk gaat er de laatste jaren juist erg op vooruit.
Dat kleine grut als kanonslagen en kaarsen koop ik toch niet, dus die kwaliteit zal me een worst wezen :D

Het is wel zo maar dan praat je ten opzichte van 2000 tot nu en niet van de tijd ervoor (1960, 1970, 1980 en 1990) ten opzigt daarvan is het KNAL EN KLEIN VUURWERK! (het gaat dus niet om de multishots, blokken en zo).

Dit bedoelen wij dus, maar het is jou mening hoor :)

bye!:bye:,
PyroPowerZ

ik wil gewoon dat er in nederland iets komt wat in de buurt komt van een nitraat zodat ook niet iedereen meer naar belgie gaat dat is dan veel veiliger voor iederee.

en dan hebt de regering ook hun zin

Ja idd vroeger verkochten ze die maanraketjes super, een kartonnen hulsje met muzieknootjes erop. Deze gaven een mooie schille fluit.

ik vind dat ze een soort 1" salutes moet hebben in nederland, ik bedoel echt dat je ze er zelf in moet doen.
dat is net even wat leuker dan bijv. een Thunderking

ik vind dat ze een soort 1" salutes moet hebben in nederland, ik bedoel echt dat je ze er zelf in moet doen.
dat is net even wat leuker dan bijv. een Thunderking
Zoals de shellkitjes uit Amerika enzo?
Lijkt me geweldig!
Maar dan uiteraard wel met normaal Visco, en geen schietlont.

Back
Bovenaan