Wat is jouw budget dit jaar ?

pyroboy

VWC lid
Hoewel het nog even duurt zijn er waarschijnlijk al veel leden bezig met in hun hoofd welke producten ze aan het eind van het jaar gaan aanschaffen. Hier is het de mogelijkheid om deze lijsten te plaatsen!

Let op! Dit topic is gemaakt voor producten legaal consumentenvuurwerk dus geen buitenlands consumentenvuurwerk en profesioneel spektakelvuurwerk, daarvoor is het bestemde topic ''Jouw vuurwerk 2015-2016 (illegaal vuurwerk)''.

Altijd leuk. Nog moeilijk te zeggen wat het uiteindelijke bedrag wordt, maar ik heb het budget op 750 euro gezet dit jaar. Dit is al een recordbedrag voor mij dus hier wil ik me ook graag aan houden. We zullen zien.. :)

Dit jaar stel ik geen budget in. Het is tot nu toe ieder jaar weer raak geweest. Teveel ingekocht en dan weer met een hoop blijven zitten. Op een gegeven moment had ik een restcollectie over met een waarde van dik 2000 euro. Die collectie heb ik inmiddels drastisch kunnen verminderen, heb nu een paar mooie doorlontbakken over. Heb wel 1000 euro dat ik zo kan besteden, maar dit wil ik niet aan vuurwerk uitgeven. Ik ga dit jaar heel erg selectief te werk en koop alleen dat wat ik dan ook daadwerklijk ga afsteken dit jaar. Denk daarom dan ook dat ik niet over de 500 euro zal gaan.

Ik heb zelf nog geen idee hoeveel ik uit gaat geven aan vuurwerk..
ik weet wel dat ik niet meer over mijn recordbedrag komt van 3200 euro aan vuurwerk van 3 jaar geleden :rolleyes:

verleden jaar 1000 euro dit jaar weet ik het niet. ik vond 1000 euro best wel veel dus probeer wat minder. denk zelf tussen de 600 en 800 euro.

Heb vorig jaar +- 1800 euro vuurwerk gekocht, dat gaat dit jaar zeker niet meer gehaald worden. Ik denk de helft nog niet eens. Ben maar studentje, net 2x op vakantie geweest en een auto aangeschaft... Ik zeg rond de €500 euro, en ik hoop dat ik dat nog ga redden..

maar een studentje , twee keer op vakantie geweest , auto gekocht en zo rond de 500 euro uitgeven aan vuurwerk hoe krijg je dat voor elkaar als studentje , ik werk me de touwtyfus maar kan echt niet twee keer op vakantie , een auto aanschaffen en voor 500 euri vuurwerk scoren of moet ik ook maar gaan studeren

Zelf zal ik zo rond de €300-380 zitten. De verminderde afsteektijden in combinatie met goede kortingen zorgen er voor dat ik minder nodig heb om de dag door te komen.

Geen idee nog. Misschien wel helemaal geen budget. Op dit moment druk in huis bezig. En dat vind ik op dit moment ff prio 1. En als ik de voorlopige nieuwe produkten zie waaronder weer veel boxen zakt me broek ervan af. Dan steek ik t geld liever op dit moment ergens anders in.

Ik wil het vooral niet weten. Ik weet wel dat mijn budget voorlopig op is. Eigenlijk wil ik niet meer uitgeven dan 400 euro. Maar daar zit ik nu al over heen. Misschien in November nog wat halen. Een Immortal Gold en een Chry 2.0 ofzo. Verder nog wat tail cakes nodig voor de show. Dus waarschijnlijk zit ik straks op het dubbele van wat ik uit wil geven.

Denk dit jaar rond de €350-400. Andere hobby's en twee vakanties hebben ook genoeg gekost afgelopen jaar :)

ik heb in de freakacties begin dit jaar al zo rond de 1000 uitgegeven proberen het daar bij te houden.

Rond de 1000 euro, maar ja...Elke freak kent het, heb ik wel genoeg? Dus ik bouw mezelf altijd nog een buffer van 200 euro in haha ;)

Vind het ook moeilijk om me aan een budget te houden (1500 plus nu al denk in freak verkoop) ma na aantal keren ruzie met de vrouw stop ik ma met bestellen. Ze heeft niks met vuurwerk en wil het liefst dat ik niks bestel:sad:

Oh ja, dit jaarlijkse topic weer! Tja bij mij zal het dit jaar bij 250 euro blijven. Gaf zo'n 3 jaar geleden als 13-jarige 600 euro uit, door gewoon naar Baarle te rijden nog wat bij een dealer om de hoek en dan gewoon totaal niet opletten. Dus fors verminderd de afgelopen jaren en nu gewoon selectief kopen.

Back
Bovenaan