Wat is jouw budget dit jaar ?

Torrr

VWC lid
Hoewel het nog even duurt zijn er waarschijnlijk al veel leden bezig met in hun hoofd welke producten ze aan het eind van het jaar gaan aanschaffen. Hier is het de mogelijkheid om deze lijsten te plaatsen!

Let op! Dit topic is gemaakt voor producten legaal consumentenvuurwerk dus geen buitenlands consumentenvuurwerk en proffesioneel spektakelvuurwerk.

Zelf hoop ik het rond de €300 te houden, maaarr zal wel richting de €450 gaan :D.

Btw: "Hier is het de mogelijkheid om deze lijsten te plaatsen!"
Is daar niet een andere topic voor?Linkje!

Ik heb nog geen idee wat ik uit ga geven. Nog een beetje een bittere nasmaak van vorig jaar nadat er 4 man op bezoek kwamen.
Maar t zal wel rond de 500 worden.

€0,00

Maar misschien dat er nog wel een meterpakketje komt, dan dus €15 ofzo, en als ik nog verleid wordt door wat nieuwe kleinigheidjes wellicht wat meer.

Laatst bewerkt:
Mijn budget weet ik zelf niet eens.
Zolang ik alle vaste lasten kan betalen kan ik vuurwerk bestellen.
Ook moet er gespaard worden en dergelijken.
Het kan niet elk jaar feest blijven.
Het bedrag weet ik alleen globaal.
Ben in ieder geval van plan om €1000,- minder uit te geven dan vorig jaar.
En daar houd ik mijzelf aan.

Ik zal mijn budget niet noemen.
Maar ik hoop wel dat er dit jaar iemand wil komen filmen.
Want het word bij goed weer een totaal gekkenhuis!

gr

Ik zal mijn budget niet noemen.
Maar ik hoop wel dat er dit jaar iemand wil komen filmen.
Want het word bij goed weer een totaal gekkenhuis!

gr
Kun je niet contact leggen met een vuurwerk youtube-kanaal?
Veel gasten zullen blij zijn als ze al dat geweld op film kunnen zetten.
Ook heb je dan gelijk een liefhebber om mee te stoken.
En mensen die alles sowieso al filmen hebben er geen probleem mee om met een camera rond te lopen.
Als het een goedlopend kanaal is zullen de evolutionaire producten ook nog eens vaak bekeken worden door minder grote liefhebbers als de forum liefhebbers.
Ik roep maar iets.

Denk dat ik dit jaar tussen de 1500 en 2000 euro kom. Laatste keer dat ik zo'n uitschieter heb. maar het is voor een goed doel. Wil me vriendin namelijk iets vragen :wink: tijdens het geweld.

Ik heb al enkele jaren geen budget meer. Sinds ik "onderdeel" ben van harten 4 pakken we gewoon uit de kluis wat we willen stoken. Geen gedoe met budget en geen gedoe met regels (25 kg regel).

Maar de 27e sept in tolbert schiet ik een show wat ik voor gedeelte uit eigen zak betaal dus dat zal ik dan wel mijn O&N budget noemen. Dat kost me ongeveer 1000/1500 euro.

Heb dit jaar een lange vakantie gehad, dus hoop dit jaar mijn budget naar de 1300 te brengen. Heb nu ook echt gekozen voor een winkel waarbij ik veel korting heb, dus dat moet wel goedkomen!

Back
Bovenaan