Wat is het hardste knalvuurwerk in Nederland?

Status
Niet open voor verdere reacties.

timon29

VWC lid
Ik wou graag weten wat het hardste knalvuurwerk in nederland is? Omdat ik dit jaar namelijk niet naar belgie ga wil ik toch nig wel wat hards hebben!

Ten eerste had je dit vast wel kunnen vinden met de search,
maar goed, het topic is er nu toch al :p

Qua kanonslagen zullen alle varianten niet heel veel van elkaar verschillen,
maar Single Shots daarin tegen geven een behoorlijke dreun,

Als je puur voor de knal gaat dan kan ik je de: Binkies aanraden van Marijn Vuurwerk, kosten 3 euro per 6 stuks

voor op de grond de twister van GBV is erg lekker, in de lucht vind ik de asian thunder goed te doen.

Als je alleen voor knal gaat dan "owned" de binkie de asian thunder wel hoor
qua sier is het een ander verhaal, maar daar gaat het nu alleen niet om,

Twister heb ik verder geen ervaring mee

voor op de grond de twister van GBV is erg lekker, in de lucht vind ik de asian thunder goed te doen.

Hier kan ik me wel in vinden. Ik heb zelf de Binkies van Marijn nog nooit gehad daar kan ik dus niet mijn oordeel over geven. Maar de grondbloem met knal van GBV is erg hard.(Voor Nederlands vuurwerk)

Hier kan ik me wel in vinden. Ik heb zelf de Binkies van Marijn nog nooit gehad daar kan ik dus niet mijn oordeel over geven. Maar de grondbloem met knal van GBV is erg hard.(Voor Nederlands vuurwerk)
Offcourse, de Twisters van GBV zijn voor op de grond erg goed, en zoals gezegd zijn Binkies/Asian Thunders zeer goed voor in lucht.

zit er aan te denken of de Groundbloom Flower w/ Report van zena te halen.
iemand ervaring met deze of ze beetje hard zijn? of andere grondbloemen die het hardst zijn?

Ik denk toch ook de binkie van Marijn. Ik heb hem live meegemaakt een paar dagen geleden en dat was toch wel een aardig harde knal!

voor op de grond de spinning flower with bang van wolff gaan echt hard
voor in de lucht als vuurpijl sun warrior rocket erg schelle fluit en knal
voor in de lucht in de vorm van enkelschots mortier de Thunderking van broekhoff.

voor op de grond de spinning flower with bang van wolff gaan echt hard
voor in de lucht als vuurpijl sun warrior rocket erg schelle fluit en knal
voor in de lucht in de vorm van enkelschots mortier de Thunderking van broekhoff.

Dat laatste is pertinent incorrect. Er is allang gebleken dat zowel de Asian Thunder (GBV) als de Binkie (Marijn) veel harder gaan.

Ook over die pijlen heb ik mijn twijfels. Dit topic gaat over het hardSTE, niet over 'hard'. Qua knal gaan alle pijlen van Marijn zeker veel harder.

Dat laatste is pertinent incorrect. Er is allang gebleken dat zowel de Asian Thunder (GBV) als de Binkie (Marijn) veel harder gaan.

Ook over die pijlen heb ik mijn twijfels. Dit topic gaat over het hardSTE, niet over 'hard'. Qua knal gaan alle pijlen van Marijn zeker veel harder.

sorry darksoul maar ik heb het vuurwerk van marijn nooit mogen ervaren en ik heb de asian thunder zelf gehad maar die gaan werkelijk echt niet harder
dan de thunderking. trouwens de asian thunder daar koop ik ieder jaar 5 pakken van en vind ze ook zeker goed maar lang niet zo hard als de Thunderking van broekhoff. en dat is gewoon mijn mening!

Maar de grondbloem met knal van GBV is erg hard.(Voor Nederlands vuurwerk)

Ik wil zelf deze ook wel uit proberen, maar zijn dit deze??

ShowFile.php

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan