@-RX. Ik heb de film bekeken. Via mijn laptop kan ik m ook bekijken, maar op 3D tv is mooier. Ik ben toch verbaasd over het effect. Ik verwachtte ook dat het zo zou worden, alleen wat je zegt voor het echte pop-out effect (zoals in cinema) zijn deze eerste cams nog niet echt geschikt. Ik heb ook al informatie gekregen via een professioneel filmer die zich aan het inwerken is met de nieuwe 3D systemen. Wat hij me duidelijk heeft verteld, is dat de camera's van nu (zoals canon of andere) nog niet het echte 3D effect hebben (het echte pop-out effect bv.). Je ziet wel grote vergelijkingen, maar die camera's zijn te snel gemaakt enzo. Hij verteld echt duidelijk erbij dat ook deze techniek nog veel en veel te jong is.
Veel mensen vinden het prachtig als ze zo'n 3D camera in de media markt ofzo zien staan, maar ze zijn nog te pril en nog ontzettend duur.
Ik denk dat het na een tijd helemaal in is, en dat (net zoals de opvolger van LCD, De LED televisie) het goedkoper wordt en de kinderziektes ook verdwenen zijn.
Hij zal mij ook nog een paar camera's doorsturen die ze professioneel gebruiken. Ik denk dat ik dat hier nog wel ga plaatsen.
-RX bedankt ziet er goed uit! Het vuurwerk ook natuurlijk!