Mijn planning toch even aanpassen.
Ochtend:
Opstaan, Ontbijten, Douchen en even aandacht geven aan m'n hond (als dit kan natuurlijk.
Middag:
Beetje gaan stoken tot half 2. Dan even hond uitlaten. Vervolgens ff regelen dat me pa me hond uitlaat in de middag om half 5 zodat ik langer buiten kan blijven. Dan als het weer meezit tot ongeveer 5 uur even bij de brandweerkazerne "posten" om uitrukken te filmen en eventueel deze op foto vast te leggen (zal vast wel niks gebeuren maar goed). Dan via de ambulancepost na huis fietsen (overzicht van de hele stad aldaar te zien, dus ideaal zo als de zon net onder is). Om vervolgens dus naar huis te gaan.
Avond:
Mijn zusje moet werken, dus als ik ga stoken moet ik dit alleen doen. Maar goed eerst even lekker eten. Daarna hond uitlaten. Om vervolgens even wat kleine cakes af te steken. Gereed staan voor meldingen als die er zijn. Ondertussen lekker tv kijken, denk tot minstens half 12. Daarna gezellig beneden zitten, ff wat oliebollen eten. En dan ff wachten. Oh en kwart voor ff alle vuurwerk klaarzetten
Nacht:
Eerst familie gelukkig nieuwjaar wensen. Daarna na buiten en de eerste 10 minuten filmen. Vervolgens eerst de duizendklapper afsteken. Om daarna steeds groter wordende stukken vuurwerk af te steken. Zover je het groot kan noemen een wave 500 grams cake xD Maar goed. Je snapt wel wat ik bedoel.
Zodra de pieper gaat op n melding af. Gelijk lekker de hele stad zien.
Om tot slot thuis te komen, ff een snack te eten en dan na me kamer depressief, bijna huilend aan toe te zitten op me stoel, voor me pc, me foto's/video's te uploaden. Waarna ik lekker gaat slapen.