Wat doe jij op 1 januari?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hoe ziet jouw dag er dan uit?

Eerst lekker uitslapen of lekker vroeg eruit en lekker gaan vegen en opruimen en dan op familiebezoek of juist niet?

Heb jij ook gewoontes die je perse doet op 1 januari?

Ontbijten met een (iets te droge) oliebol, de laatste dingen opruimen en dan altijd even een rondje lopen door de wijk. Even kijken wat er allemaal afgestoken is.

Beetje uitslapen en daarna de boel opruimen. S'avonds volgens traditie Chinees bestellen

Bestelde altijd sparerib express die dag, ook traditie maar zijn tegenwoordig zo achterlijk duur geworden haha. Haal maar iets simpels in huis nu, zin om te koken is er die dag niet. Brak in bed liggen haha

Opruimen. De eerste beelden bekijken en wat online gooien. In de ochtend naar de kerk gaan. Uitslapen zit er dan niet in, maar dat is niet zo erg. Ik lig er na oud en nieuw vaak wel tussen 2 en 3 uur in, dan is een nacht van 6 uur slaap voor een keertje niet erg.

Dit jaar slaan we de verplichte bezoekjes aan de opa’s en oma’s over, dus zal rustig dagje thuis worden ook gezien het feit dat de (jonge) kids weer vroeg wakker zijn. Beetje opruimen en het forum afstruinen :)

Eerst lekker uitslapen, want meestal ga ik pas rond half 6 na bed. Vervolgens naar familie/vrienden (als die er nog tegen die tijd zijn). En daarna lekker aan mijn foto's/video's werken om af te sluiten met een serie/film.

Dag starten met koffie en oliebollen en daarna de bezem en bladblazer erbij en opruimen ;-)

Opstaan met koffie en oliebollen. Buiten opruimen en daarna een rondje langs vrienden en familie om het nieuwe jaar te vieren.

Straat en tuin weer beetje opruimen en vaak ook de kerstboom maar weer naar de zolder brengen! En vaak een nieuwjaarsborrel einde dag!:thumbsup:

De dag opstarten met koffie, een oliebol of een ontbijtje. De boel weer opruimen, napraten en nagenieten van de avond maar bovenal met een leeg gevoel overblijvend dat alles weer is afgelopen (oudjaar, TOP2000 etc.).

Dan tegen de avond het forum afstruinen en natuurlijk het WK darts bekijken.

Opstarten met koffie en een oliebol, hier mee achter de pc kruipen. De x-mas channel opzetten en lekker struinen op VWC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan