Wat doe jij op 1 januari?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen jaar moest ik om 07:00 weer beginnen met werken. Om 15:30 vrij en hadden afgesproken met vrienden waarmee we destijds naar Jochem Meyer waren geweest, want die hele show (Adem in, Adem uit) zou voor het eerst op tv komen en wouden we graag weer eens bekijken. Maar toen we eenmaal thuis waren van werk kakte we uiteraard helemaal in, heb geen show en geen vrienden gezien :bonk:

Dit jaar gelukkig vrij met oud en nieuw. Nu 1 januari lekker rustig opstarten en in de ochtend de straat weer helemaal netjes maken. Dan ff rondje familie om de beste wensen over te brengen. Daarna snel naar huis en genieten met het gezien met een film of een spel en lekker eten.

Heerlijk wakker worden van de buren die de straat aan het aanvegen zijn. Blik uit het raam werpen om toch nog even wat te kunnen zien van de zooi. Rustig opstaan, fijn filmpjes kuken hier op 't forum, genieten van dat het rustig is overal omdat de meesten behoorlijk brak zijn, oliebol opwarmen in de oven, muziek die ik luister opslaan in afspeellijst Spotify omdat mijn muziekkeuze op 1 januari altijd supergoed is. Lekker doorfreaken, voordat je het weet is het 2 januari en kan je alweer de vuurwerktoppers van afgelopen jaarwisseling bestellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan