Wat doe jij na Oud en Nieuw ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Een vraag die elk jaar wel terug komt is: Wat doe jij na oud en nieuw?

Blijf je actief hier of ga je in "zomerslaap", of bezoek je misschien nog show's ed in het jaar om toch met vuurwerk bezig te blijven.
Vorig jaar is gebleken dat er een hele groep mensen toch flink actief bleek te zijn heel het jaar door, dan is het hier namelijk ook reuze gezellig!

Zoals altijd blijven we het hele jaar actief. Kan me niet indenken dat ik een zomerslaap zou gaan wat vuurwerk betreft. Genoeg te beleven door het jaar heen.

In het begin van het nieuwe jaar is het leuk om filmpjes te bekijken en ervaringen met geschoten producten uit te wisselen. Dat geeft ook inspiratie voor het wensenlijstje. En direct ook weer een beetje in de gaten houden wat er allemaal voorbijkomt qua aanbiedingen en dan volgt als nel de eerste bestelling als het mee zit.

Dit jaar ben ik dan ook het hele jaar al actief hier op het forum en bijna dagelijks in de shout te vinden.

De eerst maand nog vol actief met filmpjes, daarna kijk ik wel veelvuldig reageer niet heel veel.

Als de nieuwe producten komen natuurlijk alles beoordelen en kijken of wat ik dit jaar ga kopen met de countdown heerlijk vol gooien om de sfeer te proeven.

Vanaf oktober lijstje bekend maken en vooral heel veel genieten hier!

Januari blijf ik altijd actief, daarna begint voor mij de zomerslaap. Zal dan ook niet meer op het forum zijn. Zo tegen juli/augustus begint het allemaal weer te kriebelen en pakken we het weer op.

Lekker actief blijven en de nieuwtjes meepikken. Nu hopen dat er wat meer shops eerder open gaan zodat het budget beter verspreid kan worden

Nagenieten en op naar de volgende. Wel zorg ik dat ik iets heb om begin van het jaar naar uit te kijken om niet in zo'n gat te vallen. Eind januari vaak weekendje weg of een citytrip.

Afgelopen jaar regelmatig nog een paar shows meegepakt. Met name rond Koningsdag. Qua forum log ik de meeste dagen wel ff in. Vanaf september is dat dagelijks wel meerdere keren. En door het jaar heen blijf ik met een schuin oog de winkels een beetje in de gaten houden voor de beste dealtjes.

Lekker naar de voorjaars , zomervakantie en festivals toeleven en met een schuin oog t forum meelezen. Vanaf ongeveer september weer wat actiever hier.

Uit de vuurwerk stemming, terug in de sombere universiteit stemming en leren voor 4 tentamens die ik op 9 januari moet herkansen :cry::cry::cry:

Ik hoop dat komend jaar de eerste freakshops weer ouderwets op 2 januari open gaan. Dan kunnen we gewoon lekker doorgenieten.

Vlak na Oud en Nieuw nagenieten met filmpjes en VWC. De rest van het jaar af en toe wat showtjes bezoeken. Hopen dat er in januari weer wat shops open gaan. Dat houdt de sfeer er wat langer in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan