Wat doe jij na Oud en Nieuw ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bezig zijn met een koop huis, wachten op nieuw scooterrace seizoen, wachten op hopelijk dit jaar TT Assen, wachten op nieuwe bimmerfesten enz.

Account maar weer eens opgestart, het is jaren geleden dat ik hier geweest ben. Was altijd fanatiek reaguurder op AVP. Ik dacht laat ik maar weer eens inloggen hier, zit al dagen met het drukkende gevoel of we in 2019 ons laatste legale oud en nieuw met vuurwerk hebben doorstaan..

Hier nog lekker blijven rondhangen, maar wel balen dat de vakantie weer om is! Hopelijk kunnen we dit jaar weer naar mooie festivalletjes en lekker de kroegen in met de maten! En hopen dat we het einde van het jaar weer lekker kunnen knallen met het hele forum! :handsup:

Hier langer blijven rondhangen dan vorig jaar in ieder geval!:D
Toch ook meer gaan bezig houden met deze hobby aankomend jaar, dus shows/demo's bezoeken en toch ook al misschien eerder gaan bestellen! Gewoon de hobby wat meer het hele jaar laten leven in plaats van alleen de laatste 3 maanden!

Elk jaar op 1 januari altijd een soort van "leeg" gevoel..
Dit jaar, ondanks de hele "verbod malaise" ook weer zo'n soort heimwee gevoel op 1, 2 en 3 januari.
Gistermiddag ook alle kerst lichtjes, versieringen e.d. verwijderd.
Januari en februari zijn niet in mijn optiek niet de leukste maanden van het jaar.. hopelijk vliegen ze voorbij :)

Had dit jaar voor het eerst niet zo'n leeg gevoel. Komt waarschijnlijk ook doordat het echte oud en nieuw gevoel er ook niet geweest is. Wat een saaie bedoeling zo zonder voorbereiding, afhalen etc en zonder vuurwerk om je heen wat her en der wordt afgestoken.

Apart jaar was het. Voor het eerst ook geen kerstboom gezet of iets gevierd. Heb me redelijk vermaakt met het Cat 1 spul, maar was er wel erg snel op uitgekeken. Ook nog wat restanten weggestookt maar het voelt toch anders als je constant over je schouder moet kijken en heel alert moet blijven.
Laten we hopen dat dit jaar weer zoals vanouds zal zijn, alhoewel je in deze onzekere tijden nooit weet wat er allemaal {nog) gaat gebeuren.

Ik kijk uit naar de Lente, weer lekker vissen, van de natuur genieten die tot leven komt.
Inmiddels de eerste (karper) vakantie alweer geboekt op een voor mij nog onbekend vakantiepark. Zin in :)

Dit jaar is de leegte voor mij totaal niet aanwezig. Uiteindelijk een vrij voldaan gevoel, voldoende Cat1 gestookt met wat Cat2 om 0:00, een heel gezellige dag beleefd en vandaag begonnen met een nieuwe baan. Weinig tijd om te treuren dus en gelijk volle bak aan de slag. We blijven verder het hele jaar wel actief op het forum, we houden de moed erin. Hopelijk op naar jaarwisseling vol vuurwerk, mét Cat2!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan