Wat doe jij na oud en nieuw ?

Torrr

VWC lid
Een vraag die ook dit jaar weer terug komt : Wat doe jij na oud en nieuw?

Blijf je actief hier of ga je in "zomerslaap", of bezoek je misschien nog show's ed in het jaar om toch met vuurwerk bezig te blijven.
Vorig jaar is gebleken dat er een hele groep mensen toch flink actief bleek te zijn heel het jaar door, dan is het hier namelijk ook reuze gezellig!

Na Oud & Nieuw voor mij is het elk jaar weer even bijkomen.

Bijkomen van het vele lopen/de teleurstelling dat het voorbij is.
Soms met een traantje erbij. Meestal gewoon lekker lang slapen.

Zelf ga ik meestal op Nieuwjaarsdag alle foto's en video's die ik heb gemaakt op me PC zetten en dan op me externe harde schijf. Uit eigen bescherming, want ik weet dat als iets afgelopen is ik meestal t zo snel mogelijk wil vergeten en zo ben ik vele interessante/leuke video's in de jaren kwijtgeraakt.

En daarna gaat gewoon het leven door. De vuurwerkforums meid ik weer tot September. En ja, vooral veel tv kijken die eerste paar dagen.

Mogelijk ga ik wel net zoals dit jaar volgend jaar weer naar Scheveningen toe. Maar verder doe ik weinig vuurwerk-gerelateerd. Mijn andere passie neemt namelijk dan weer de overhand.

Ziek zijn. Van de kater natuurlijk. Altijd een dip in januari. Dat trekt in de loop van februari pas bij.

Daarna gewoon filmpjes kijken, nababbelen hier over producten enz, ervaringen uitwisselen. En dan tijd om weer nieuwe stappen te zetten.

Back
Bovenaan