Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik had afgelopen jaar nog 8,5 dozen rotjes over, ik mocht dit van mijn ouders niet bewaren. Ze waren bang dat het door warmte (zomer) af zou gaan. Hoe doen jullie dit?
Wat een bullshit!Echt een voorbeeld van onkundige ouders (bij mij thuis deden ze ook zo raar) Van de hooguit 40 graden hier in een huis met een extreem slechte isolatie ontploft het echt niet hoor. een aanstekervlam is 20 keer warmer.
Verder vind ik dit een onnodig topic, gewoon bewaren lijkt me logisch. Je kan moeilijk honderden euro's vuurwerk weggooien.
ligt al jaren in dezelfde doos boven op de kast, dit jaar ga ik weggooien/geven aan de kinderen in de buurt. Dat kleine grut heb ik al jaren maar doe er totaal niets mee
Ik denk niet dat het zo handig is om je al wat oudere vuurwerk weg te geven
straks knalt er iets te vroeg en word jij er op aangekeken
Wat een bullshit!Echt een voorbeeld van onkundige ouders (bij mij thuis deden ze ook zo raar) Van de hooguit 40 graden hier in een huis met een extreem slechte isolatie ontploft het echt niet hoor. een aanstekervlam is 20 keer warmer.
Verder vind ik dit een onnodig topic, gewoon bewaren lijkt me logisch. Je kan moeilijk honderden euro's vuurwerk weggooien.
Hoe heb jij je ouders overtuigd?
Als dit topic verkeerd staat, verplaats hem maar
Ik had afgelopen jaar nog 8,5 dozen rotjes over, ik mocht dit van mijn ouders niet bewaren. Ze waren bang dat het door warmte (zomer) af zou gaan. Hoe doen jullie dit?
Gooien je ouders het pas in augustus weg?
Nee, op 2 januari
Maar ik wil aankomend oud en nieuw voorkomen dat al mijn vuurwerk weg wordt gegooid![]()