wat doe jij met oud en nieuw?

Gygabyte

VWC lid
Nog een week en het is zover: oud en nieuw. Heb jij plannen? Ga je wat doen? Vertel het aan het Jeugdjournaal.

Pieker jij al maanden over wat voor vuurwerk je gaat kopen? Heb je alle folders al 20 keer gelezen? Of ga jij misschien zelfs in een vuurwerkwinkel helpen? Vertel het aan het Jeugdjournaal en misschien komen wij binnenkort bij je langs.

Mail ons ([email protected]) misschien komen we dan bij jou filmen. Schrijf in je mail je naam, adres, telefoonnummer en natuurlijk wat je gaat doen.

http://www.nos.nl/jeugdjournaal/artikelen/2008/12/24/oproepwatdoejijmetoudennieuw.html

Het eerstgenoemde zal een hoop mensen bekend in de oren klinken.
Ik ben geen jeugd meer, dus als je op tv wilt komen, mailen. :wink:

Ik van denk ik nog wel onder de jeugd.:p Maar ik zit er niet op te wachten om hun over mijn vloer te hebben. Maar toch bedankt! Ik wil wel eens zien wat voor iemand hun uitkiezen. :rolleyes:

Ja zeker ik pieker al vlak na de jaar wisseling al wat ik volgent jaar hebben wil
Vuurwerk is men grote hobby . ik bezoek iedere show die in Nederland gehouden wordt ,
Sommige mensen gaan zelf naar het buiten land om naar grote shows te kijken en maken foto’s of leggen het vast op video wat best moeilijk is
ik verzamel alle labels van het vuurwerk dat ik heb gehad . mijn eerste label stamt
Uit 1993 .
Na kerst slaap ik ook steeds slechter omdat oujaarsdag niet lang meer op zich laat wachten
Als vuurwerk verboden zou worden zal ik in nog veel meer mensen hun hobby verliezen .
Vuurwerk is niet gevaarlijk als je er goed mee om gaat .
Want zeg nou zelf je knipt je nagels toch ook niet met een zaag ?

dit heb ik gezecht
ik hoop dat ik duidelijk ben :)

Dat stuk snap ik niet helemaal wat je daar nou precies mee bedoelt zou je dat nog een keer willen uitleggen? Of ben ik nou gewoon dom? :p

vraag 1 als jij je nagels knipt waar doe je dat mee ?
vraag 2 als jij een plank op maat wilt zagen voor een nieuw rekje
waar doe je dat mee ? :wink:

Back
Bovenaan