Wat doe jij in deze dagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Zoals de titel al zegt, hoe komen jullie deze dagen door in het seizoen ?

Ontzettend druk in prive, we hebben een huis gekocht en krijgen daar half oktober de sleutel van. Verder erg druk met werk en daarnaast lekker bezig met VWC. Tijd vliegt om op deze manier, heerlijk.

Zelf heb ik lokaal en in scheveningen een paar shows bezocht, mijn bestelling bij Haokan alweer geplaatst, werk ik als Android app developer en spaar ik voor een eigen appartementje. Moet nog wel even doorsparen ;)

druk met me werk, druk met me hobby fotografie, druk met vuurwerk (begint weer te komen) voor winkel en importeur, druk met beheer van inmiddels 4 Facebook pagina`s, druk met organiseren nachtelijke trips voor fotografen, druk met me gezin (absoluut Nr 1)..

kortom het gaat lekker en ik heb er zin in..

Werken en nog eens werken... voor de rest heb ik nog 3 feesten in me agenda staan dit jaar en voor de rest gewoon lekker op vuurwerkcrew hangen zo kom ik de dagen wel door hoor..

Naast mijn normale werk weer alvast bezig met de eerste voorbereidingen voor de Vuurwerkhal waaronder de website,webshop en demo :D

Werken, kijken voor nieuwe auto, vuurwerk show's bezoeken en bimmerfest meetings bezoeken ( bmw )

Naast mijn normale baan zoveel mogelijk shows en demos bezoeken en filmen. Gaat heel wat tijd in zitten.

Druk met de zaak, daarnaast druk met alle voorbereiding voor het vuurwerk seizoen ( assortiment bepalen, freakactie op zetten, website's klaar maken etc ).

Druk bezig nog om met de gemeente rond te komen voor een demo weer dit jaar in haven :D
Verder de laatste hand aan de nieuwe artikelen van onze leverancier,s en het invoeren in het systeem en het voorraad systeem.
Verder de showroom indeling voor dit jaar aangezien we 2 panden hebben moeten we deze nog bepalen voor dit jaar.

Vuurwerk Almere Haven

datums en locaties verzamelen van vuurwerk shows en demo's

verder aanbiedingen en acties checken,
vuurwerk bestellen.

daarnaast ook nog aan t werk :P

Seizoen begonnen means; Hier en daar nog ff snuffelen op de webshops met freakacties, mijn FB weer eens opstarten, VWC peilen en nieuwe producten bekijken, showtjes plannen...!

Werken ( dagelijkse bezigheid ) als monteur bij een bmw dealer. TOevallig van het weekend mijn pallet voor oud en nieuw aangpast. Voorderest nog zelf met wat autotjes bezig. daarnaast nog proberen comditie op te bouwen door stukken te fietsen op de racefiets

Vandaag begonnen met mijn stage op het gemeentehuis als HBO student in mijn 3e jaar, is erg tegengevallen dus gaan wat saaie 20 weken worden ben ik bang.. Verder druk bezig met voetbal (zelf in de A1) en Ajax (seizoenskaart, uitkaart, je kent het wel..). En natuurlijk druk bezig met de voorbereidingen van mijn show, VWC checken, demo's pakken waar het kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan